یزدفردا:مدیركل جدید كمیته امداد امام خمینی(ره) استان به همراه مدیركل سابق این نهاد ضمن بازدید از شهرستان بهاباد با فرماندار دیدار كردند.

 در این نشست فرماندار بهاباد ضمن تقدیر و تشكر از خدمات و تلاش های "نصیری" مدیركل سابق كمیته امداد امام خمینی(ره) استان، انتصاب مدیركل جدید را تبریك گفت و برای وی آرزوی موفقیت كرد.

"محمدرضا هدائی" از میزان و نحوه ارائه خدمات كمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان به محرومین ابراز رضایت كرد و گفت: كمیته امداد پیشرفت بسیار خوبی در شهرستان بهاباد داشته است و اینجانب از مجموعه كمیته امداد شهرستان رضایت كامل دارم.

وی حمایت خود را از طرح های خودكفایی محرومین اعلام نمود و اظهار داشت: طرح خودكفایی مددجویان و محرومین طرح بسیار خوبی است كه در شهرستان بهاباد در حال اجرا می باشد و به هر میزان كه كمیته امداد امام خمینی(ره) برای اجرای این طرح در شهرستان خرج كند، بنده هم به میزان یك سوم آن بودجه را برای این كار اختصاص خواهم داد.

هدائی سركشی مداوم از خانواده های محروم را باعث دلگرمی و افزایش اعتماد به نفس آنها دانست و از مجموعه كمیته امداد خواست این برنامه را در برنامه های كاری خود قرار دهند.

فرماندار بهاباد همچنین استقرار نمایندگی كمیته امداد امام خمینی(ره) در بخش آسفیچ را خواستار شد و تصریح كرد: به دلیل محرومیت بخش آسفیچ و فاصله ای كه با مركز شهرستان دارد استقرار نمایندگی كمیته امداد در آن بخش ضروری است.

مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) استان نیز طی سخنانی رشد اجتماعی، فقرزدائی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و احیاء سنت های حسنه را از رسالت های اصلی كمیته امداد دانست و اظهار داشت: توانمندسازی فكری و فرهنگی و ایجاد اشتغال برای خانواده های تحت حمایت از اولویت های این نهاد است.

"محمد اكبری" از ایجاد 7000 فرصت شغلی در استان خبر داد و افزود: طبق مصوبه شورای عالی اشتغال، بحث اشتغال خرد در شهرهای زیر 20 هزار نفر و روستاها به كمیته امداد امام خمینی(ره) واگذار شده است.

وی همچنین از اجرای این طرح در سال جاری خبر داد.

اكبری ضمن ارائه برخی از برنامه های كمیته امداد جهت توسعه مشاركت های مردمی خاطرنشان كرد: استان یزد در میزان پرداخت صدقات رتبه اول در كشور را كسب نموده است.

مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) استان در ادامه در رابطه با طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) كه در روز نیمه شعبان در سراسر كشور برگزار خواهد شد توضیحاتی ارائه داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا