یزدفردا :مدیرعامل شرکت گاز استان یزد به همراه امام جمعه، رئیس شورای شهر مروست و فرماندار خاتم روز دوشنبه مورخ 19 /4 /91 از پروژه احداث خط انتقال گاز هرات به مروست بازدید به عمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان یزد این هیأت بازدید کننده از روند اجرای عملیات  لوله گذاری دیدن نموده و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه احداث خط انتقال گاز مروست قرار گرفتند.
علیرضا پیله ور در جریان این بازدید گفت: عملیات گاز رسانی به شهر هرات و مروست از مصوبات سفر هیأت محترم دولت به استان می باشد که خط انتقال گاز و بخشی از شبکه داخلی شهر هرات در سال گذشته به بهره برداری رسید.
وی خاطر نشان کرد اجراي عمليات گازرساني به باقيمانده شهر هرات شامل احداث 32 کیلومتر شبكه، ساخت يك ايستگاه تقليل فشار و نصب 1000 عدد انشعاب در مرحله انتخاب پیمانکار می باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن اشاره به پیشرفت 78 درصدی پروژه احداث خط انتقال گاز مروست افزود: احداث این خط به طول 54 کیلومتر و قطر 8 اینچ و با اعتبار برآوردی 60 میلیارد ریال در دست اجرا است.
وی در پایان با اشاره به اینکه هم اکنون عملیات گازرسانی داخل شهر مروست در حال انتخاب پیمانکار اجرایی است ادامه داد این پروژه با ساخت 37 کیلومتر شبکه و نصب یک هزار و 200 انشعاب به زودی آغاز می گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا