دانش آموزان دختر بهابادی در مسابقات قرآن و نهج البلاغه دانش آموزان حائز 2 رتبه برتر كشوری و 7 رتبه اول استانی شدند.

 دانش آموزان بهابادی شركت كننده در سی امین دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه دانش آموزان سراسر كشور، شامگاه روز چهارشنبه در بدو ورود به بهاباد مورد استقبال مسئولین شهرستان قرار گرفتند.

در این دوره از مسابقات كه به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، "زهرا تیموری(فرزند مسعود)" دانش آموز مقطع سوم راهنمایی موفق به كسب رتبه دوم كشوری در رشته «مفاهیم قرآن» و "فاطمه زینلی باغستانی" دانش آموز مقطع دوم راهنمایی حائز رتبه پنجم كشوری در رشته «نهج البلاغه» شدند.

همچنین در مسابقات استانی قرآن و نهج البلاغه، دانش آموزان دختر بهابادی درخشش چشمگیری داشتند و حائز 7 رتبه اول در رشته ها و مقاطع مختلف شده و به مسابقات كشوری راه یافتند.

در این دوره از مسابقات در رشته «نهج البلاغه» در مقطع دوم راهنمایی "فاطمه زینلی باغستانی"، مقطع اول متوسطه "زهرا كارگر"، مقطع دوم متوسطه "مریم رضائیان" و مقطع پیش دانشگاهی "زهرا تیموری(فرزند علی اكبر)" حائز رتبه اول در استان یزد شدند.

در رشته «مفاهیم و تفسیر قرآن كریم» در مقطع سوم راهنمایی "زهرا تیموری(فرزند مسعود)" و در مقطع اول متوسطه "زهرا غلامی" موفق به كسب مقام نخست در استان شدند.

همچنین در رشته «احكام» در مقطع اول متوسطه "نجمه اسماعیلی" مقام نخست در استان را از آن خود كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا