طی مراسمی با حضور مسئولین استان و شهرستان رئیس عقیدتی – سیاسی نیروی انتظامی میبد معرفی شد.

در این مراسم که با حضور مسئولین استان و شهرستان برگزار شد از تلاشهای سه ساله حجت الاسلام و المسلمین ترکان تقدیر و حجت الاسلام و المسلمین طاهر نژاد به عنوان رئیس جدید عقیدتی – سیاسی نیروی انتظانی میبد معرفی شد.

رئیس عقیدتی – سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی یزد از تلاش های حجت الاسلام و المسلمین ترکان تشکر کرد و گفت : امیدواریم که حجت الاسلام و المسلمین طاهر نژاد با تعامل و همکاری مسئولین و پرسنل عملکرد بهتر و مناسب تری نسبت به گذشته این واحد داشته باشد.

حجت السلام و المسلمین باقرزاده در ادامه اثرات پر خیر و برکت ماه های شعبان و رمضان را یادآور شد و برای حجت الاسلام و المسلمین طاهر نژاد در انجام فعالیت های پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

شایان ذکر است حجت الاسلام و المسلمین طاهرنژاد پیش از این نیز مسئولیت عقیدتی – سیاسی نیروی انتظامی شهرستان میبد نیز بعهده داشته است.

در این جلسه رئیس عقیدتی – سیاسی نیروی انتظامی استان ، مسئول ارزشیابی فرماندهی نیروی انتظامی ، بخشدار مرکزی میبد ، مسئول حراست فرمانداری ، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ، دادستان ، نمایندگان دفتر امام جمعه ، حوزه علمیه ، آموزش و پرورش ، تبلیغات اسلامی ، فرهنگ و ارشاد و... حضور داشتند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا