محمد علی قاسم زاده(بافق فردا):رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بافق عنوان کرد: در راستای طرح تنظیم بازار، تامین کالای ضروری مردم و ایجاد یک بستر مناسب برای تامین کالا و جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات در ماه مبارک رمضان، طرح نظارتی رمضان را همزمان با سراسر کشور از نیمه تیرماه تا ۲۵ مرداد ماه نود خواهیم داشت.
قاسم توکلی ادامه داد: تبلیغات مربوط به این طرح انجام شده و نشست هایی نیز با فرمانداری بافق، مجامع امورصنفی و اتحادیه های صنفی شهرستان داشتیم و همچنین هماهنگی هایی نیز با تعزیرات حکومتی و نیز گشت های مشترکی با شبکه بهداشت و درمان شهرستان را دربرنامه داریم.
وی در بحث توزیع کالای ماه مبارک رمضان گفت: اولویت کالایی ما موادپروتئینی از جمله؛ گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ و لبنیات و برخی اقلام ضروری است.
وی اضافه کرد: سال گذشته در طرح پایلوت و بطور نمونه از طریق تعدادی از مغازه ها نسبت به توزیع مواد غذایی اقدام کردیم و امسال نیز ۱۸ مغازه برای این منظور انتخاب و قرارشد از طریق این مغازه ها کالاهایی که مورد نیاز مردم که از سوی اداره کل ارسال می گردد توزیع شود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بافق خاطرنشان کرد: اکنون نیز توزیع روزانه یک تن مرغ طرح تنظیم بازار راداریم
توکلی افزود: توزیع برنج تایلندی با قیمت هرگونی به طور متوسط ۳۳ تا ۳۴ هزار تومان نیز از دیگر کالاهایی است که بزودی در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.
وی یادآورشد: در صورت نیاز و بر حسب شرایط بازار سایر اقلامی که از سوی اداره کل ارسال گردد نیزدر فواصل زمانی مناسب در اختیار مردم قرار می گیرد.
وی با اشاره به نوسانات بازار بیان کرد: برخی افزایش یا کاهش قیمت ها ناشی از افزایش قیمت اقلام از سوی برخی تولیدی ها را در برخی موارد شاهد هستیم اما از نظر تخلف مغازه ها و فروشنده ها مشکل جدی وجود ندارد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بافق در انتها بیان کرد: شماره تلفن های ۱۲۴ و ۴۲۳۶۰۵۲این اداره آماده پاسخگویی و بررسی مسایل و مشکلات احتمالی شهروندان در زمینه نحوه فروش کالا، قیمت اجناس و سایر موارد مشابه است

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا