برگزاری مراسم تجلیل از برترین های ورزشی یك كار بسیار پسندیده در زمینه پیشرفت ورزش شهرستان و بالابردن روحیه ورزشكاران است.

 مراسم تجلیل از برترین های ورزشی سال 90 شهرستان بهاباد با حضور امام جمعه، فرماندار، معاون ورزش اداره كل ورزش و جوانان استان، رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از رؤسای ادارات و مسئولان ورزشی شهرستان در سالن مجتمع ملاعبدالله بهابادی برگزار شد.

در این مراسم فرماندار بهاباد در سخنانی ضمن تجلیل از برترین های ورزشی شهرستان طی سخنانی اظهار داشت: جذب و تخصیص اعتبارات ورزشی در دستور كار فرمانداری قرار دارد و بخشی از حق آبه معدن چادرملو به امر ورزش اختصاص خواهد یافت تا شاهد رشد و تعالی ورزش شهرستان باشیم.

"محمدرضا هدائی" بر نقش ارزشمند ورزش در سلامت روحی و جسمی جامعه تأكید كرد و گفت: برگزاری چنین مراسم هایی یك كار بسیار پسندیده در زمینه پیشرفت ورزش شهرستان و بالابردن روحیه ورزشكاران است.

وی همچنین خواستار استقرار اداره ورزش و جوانان در شهرستان و استخدام نیروهای متعهد و متخصص در امور ورزشی و جوانان در این اداره شد و بر توسعه فضاهای ورزشی در شهر و روستاها تأكید كرد.

در پایان این مراسم از 35 نفر از برترین های ورزشی سال 90 شهرستان بهاباد در زمینه های مختلف با اهدای تندیس و جایزه تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا