یزدفردا :نماینده مردم اردکان و نایب رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس با بیان اینکه در مقطع حساس کنونی طرح هر مسئله ای که روحیه ورزشکاران المپیکی و کاروان اعزامی ما را تضعیف کند به مصلحت نیست تاکید کرد: البته مسئولان امر باید پس از برگزاری بازیهای المپیک پاسخگوی عملکرد خود قبل و حین انجام این مسابقات باشند.

"محمدرضا تابش" در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: علیرغم افزایش بودجه ورزش در سالجاری، اعتبارات منظور شده به هیچ وجه متناسب با احکام و تکالیفی که در قانون برنامه پنجم جهت توسعه ورزش همگانی،قهرمانی و زیرساخت های ورزشی در طول سالهای اجرای برنامه آمده نیست و باید تلاش شود این اعتبارات تقویت شود.

نایب رئیس اول فراکسیون ورزش و جوانان مجلس همچنین درخصوص مسائلی که این روزها درخصوص تعلیق برخی فدراسیونهای اعزامی به المپیک لندن و استیضاح وزیر ورزش مطرح است عنوان نمود: در مقطع حساس کنونی طرح هر مسئله ای که روحیه ورزشکاران المپیکی و کاروان اعزامی ما را تضعیف کند به مصلحت نیست ، البته مسئولان امر باید پس از برگزاری بازیهای المپیک پاسخگوی عملکرد خود قبل و حین انجام این مسابقات باشند.

"تابش" در بخش دیگری از سخنانش حمایت از ورزش اردکان و ورزشکاران آنرا جزو وظایف خویش دانست و با تشکر از زحمات "هدایت ا.. شرف الدینی" ، اظهار امیدواری کرد با توان علمی و اجرایی"ابوالفضل کارگر" در راس اداره ورزش و جوانان اردکان، ورزش شهرستان اردکان با حرکت بر مدار برنامه ریزی و حمایت از استعدادهای بومی، بتواند گامهای ارزنده ای در جهت پیشرفت و توسعه بردارد.

نماینده مردم اردکان همچنین تامین اعتبار پروژه های ورزشی شهرستان از جمله تکمیل پیستهای موتورسواری و سوارکاری شهرستان را از منابع ملی خواستار شد.

در این جلسه پیرامون برنامه های اداره کل ورزش و جوانان در سطح استان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا