یزدفردا: اولین جلسه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان بهاباد تشکیل شد .

معاون فرماندار بهاباد در این جلسه اظهار داشت : چون یكی از وظایف اصلی روابط عمومی تأثیرگذاری مثبت بر افكار مردم و جلب اعتماد آنها می باشد، می توان گفت كه پیامبران از الگوهای برتر و پیشتازان این عرصه اند.

به گزارش یزدفردا بنا براعلام  روابط عمومی فرمانداری بهاباد، در ابتدای این جلسه معاون فرماندار در تبیین اهمیت جایگاه روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی یك تاریخچه قدیمی دارد و چون یكی از وظایف اصلی آن تأثیرگذاری مثبت بر افكار مردم و جلب اعتماد آنها می باشد، می توان گفت كه پیامبران از الگوهای برتر و پیشتازان این عرصه اند.

"عباس كاظمیان" یكی دیگر از وظایف مهم روابط عمومی را رصد كردن مسائل داخلی و بیرونی سازمان عنوان كرد و افزود: یكی از واحدهایی كه بیشترین كمك را می تواند به دستگاه داشته باشد روابط عمومی است و مسئولین ادارات باید با وظایف روابط عمومی ها آشنا باشند تا بتوانند با هماهنگی و همكاری روابط عمومی دستگاه ارتباط خوبی با مردم برقرار ساخته و انعكاس عملكرد خود را در بین مردم مشاهده نمایند.

در ادامه جلسه دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان به بیان برخی از وظایف هیئت رئیسه شورا پرداخت و گفت: تشكیل شورای هماهنگی و انتخاب هیئت ریسه این شورا می تواند منشاء خوبی برای اثرگذاری بیشتر روابط عمومی ها و ارتقاء جایگاه آنها در ادارات باشد.

"حسین زینلی" یكی از وظایف اصلی شورا را آشنا نمودن مسئولین روابط عمومی به حیطه وظایف خود و برگزاری دوره های آموزشی دانست و گفت: با پیگیری ها و هماهنگی های انجام شده بزودی دوره های آموزشی خبر نویسی، تبلیغات و دیگر آموزش های تخصصی مورد نیاز روابط عمومی ها با حضور اساتید مجرب در شهرستان برگزار می شود.

در ادامه جلسه سایر اعضا به ارائه پیشنهادات خود پرداختند و مقرر شد جلسه مشتركی با حضور رؤسای ادارات و مسئولین روابط عمومی تشكیل شده و در آن جلسه مسائل و مشكلات روابط عمومی ادارات بررسی شود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا