یزدفردا:مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از برگزاری طرح جهادی ترویج کارآفرینی و مهارت آموزی با رویکرد نظام ارزشی در استان خبر داد  

 حبیب الله کارگر با اعلام این خبر گفت : این طرح با توجه به نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تقارن با ماه مبارک رمضان برگزار می شود .

وی اظهار کرد :  طرح جهادی ترویج کارآفرینی و مهارت آموزی در راستای مقوله ترویج ، معرفی و نهادینه سازی فرهنگ مهارت اموزی در سراسر کشور است که مقاربت ماه مبارک رمضان و وظیفه سنگین تبلیغ روحانیون با همراهی کارشناسان مشاوره و هدایت آموزش منبع اثر فراوان خواهد بود و ما را در تقویت بنیان های فنی و حرفه ای با رویکرد نظام ارزشی یاری خواهد کرد .

کارگر هدف از اجرای این طرح را فراهم کردن زمینه تبلیغات دینی همسو با مباحث فنی و حرفه ای ، اختصاص بخشی از فعالیت های تبلیغی روحانیون به آموزش و نهادینه سازی فرهنگ آموزش فنی و حرفه ای و تبیین ارزش های فنی و مهارت در نظام دینی و ترغیب مخاطبین به یادگیری حرفه و مهارت در زندگی عنوان کرد .

وی افزود : در حال حاضر پنج روحانی در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای ، مراکز آموزش آیت الله خامنه ای و مرکز خواهران یزد و مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستانهای مهریز و اردکان در اجرای این طرح همکاری دارند .

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان عنوان کرد : در جلسه ی اخیری که در این خصوص برگزار گردید مقرر شد اقدامات لازم در رابطه با برگزاری جلسه با روحانیون مجری طرح ، تعیین شاخص هایی جهت شناسایی کارشناس مشاوره و هدایت آموزش و روحانی مروج برتر طرح ، تهیه و توزیع سی دی معرفی سازمان و بروشور آشنایی با رشته های مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان ، اعلام محل های اجرای طرح و اطلاع رسانی طرح از طریق رسانه ها و مطبوعات صورت پذیرد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا