یزدفردا:يك سرمايه گزار ديگر هندي در استان يزد حضور يافت و با معاون برنامه ريزي استاندار ديدار كرد.

 به گزارش یزدفردا ،"محمد رضا بابايي" روز چهارشنبه در اين ديدار با ارائه گزارشي از سفر استاندار يزد به كشور هندوستان، استقبال سرمايه گذاران هندي و ايراني مقيم هند براي فعاليت در استان يزد را مطلوب ارزيابي كرد.

 وي  همچنين تلاش و سختكوشي مردم يزد را يادآور شد و گفت: مردم اين ديار به قدري سختكوش بوده اند كه حتي در سالهاي دور به دنبال كار تا هندوستان رفتند و هم اكنون بيش از 30 هزار نفر يزدي در اين كشور ساكن هستند.

بابايي با اشاره به اعلام آمادگي "ذاكر حسين قريشي"  براي سرمايه گذاري در بخش ايجاد سردخانه و توليد فرآورده هاي پروتئيني،  استان يزد ظرفيتهاي استان در اين زمينه را برشمرد .

معاون برنامه ريزي استاندار افزود: اين سرمايه گذار خارجي مي تواند يزد را پايگاهي براي تأمين نياز بسياري از استانهاي كشور در زمينه گوشت قرمز و مرغ قرار دهد.

سرمايه گذار هندي نيز در سخناني به تشريح فعاليتهاي اقتصادي خود در كشور هندوستان پرداخت وآمادگي خود را براي سرمايه گذاري در بخشهاي ايجاد سردخانه ، توليد فرآورده هاي پروتئيني  و تخم مرغ اعلام كرد.

"ذاكر حسين قريشي"  گفت: ما استان يزد را نه تنها به پايگاهي براي تأمين نياز ساير استانهاي كشور ايران بلكه به مكاني براي صادرات توليدات خود به ساير كشورهاي منطقه تبديل خواهيم كرد.

 در اين جلسه تصميماتي در راستاي هماهنگي هر چه بيشتر اين سرمايه گذار خارجي با دستگاه هاي مرتبط اتخاذ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا