یزدفردا:عملیات احداث ساختمان جدید دانشگاه پیام نور مروست با پیشرفت 90 درصدی با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش روابط عمومی رئیس دانشگاه پیام نور مروست با اعلام این خبر گفت: ساخت فضای جدید دانشگاه پیام نور مروست در زمینی به مساحت 15 هكتار و ساختمانی در متراژ 2400 متر مربع از تیرماه سال 1390 آغاز شده است.

"ابوالفضل مقیمی" با اشاره به پیشرفت 90 درصدی عملیات احداث ساختمان جدید دانشگاه پیام نور مروست گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال انشالله تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

رئيس دانشگاه پيام‌نور مروست خاطرنشان کرد: پروژه احداث ساختمان آموزشي اين دانشگاه 90 درصد پيشرفت داشته و اسكلت‌بندي اين ساختمان در سه طبقه و بخشی از محوطه سازی این پروژه پايان يافته که شامل فضاهای آموزشی، اداری، فرهنگی، کتابخانه و نمازخانه است.

وی كمبود فضای آموزشی را یکی از مسائل مطرح در این واحد دانشگاهی برشمرد و افزود: امید است با بهره برداری از ساختمان جدید این مسئله مرتفع گردد.

این مقام مسئول با اشاره به شعار آموزش برای همه، همه جا و همه وقت گفت: دانشگاه پیام نور از رشد علمی و افق آموزشی روشنی برخوردار است که با همت و تلاش همه ی مسئولین می توان در جهت گسترش سطح علمی دانشجویان، رشد و تعالی ایران اسلامی قدم برداریم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا