یزدفردا :مهندس محمد رضا فلاح زاده استاندار یزدباغ صدو پیامی درگذشت استاد محمد رضا مشکیان را تسلیت گفت .

به گزارش یزدفردا :پیش از این  از این فلاح زاده استادار یزد در درچهارمین نشست شورای آموزش وپرورش استان یزد فقدان معلم پیشکسوت مرحوم محمد رضا مشکیان را تسلیت گفته و از زحمات وی تجلیل کرده بود.

براساس همین گزارش محمد رضا فلاح زاده استاندار یزد در پیامی جداگانه  ارتحال شخصیت فرهنگی برجسته و چهره ماندگار را به مردم استان و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفت .

متن کامل این پیام که نسخه ای از آن در اختیار یزدفردا قرار گرفته است  به شرح زیر می باشد:

خانواده محترم و معزز مرحوم استاد محمد رضا مشکیان

خبر ارتحال معلم فرزانه و پیشکسوت فرهنگی استان دارالعباده و دارالعلم یزد ، جناب آقای استاد محمد رضا مشکیان واصل و موجب تأثر و تألم عمیق اینجانب گردید .

بی تردید فقدان آن استاد برجسته و انسان فرهیخته به عنوان یکی از معلمان دلسوز و فعالان برجسته عرصه تعلیم و تربیت استان یزد ضایعه ای تلخ و ناگوار است.

اینجانب درگذشت این شخصیت فرهنگی برجسته و چهره ماندگار استان را به مردم عزیز دیار دارالعباده و دارالعلم یزد و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفته و برای آن فقید سعید غفران و رحمت الهی را مسألت می نمایم .

 

گفتنی است:مراسم یادبود استاد محمد رضا مشکیان در مسجد روضه محمدیه یزد با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد ،استاندار یزد ،شیخ محمد صدوقی یادگار سومین شهید محراب صدوقی  ،خباززاده عضوشورای شهر یزد، علماء ،فرهیختگان ،پیشکسوتان فرهنگ و هنر استان و جمع کثیری از مردم برگزارشد و مراسم هفتمین روز درگذشت این استاد وارسته ساعت 18 عصر روز پنجشنبه 12مرداد در محل قطعه مفاخر خلدبرین یزد و مراسم شب هفت زنده یاد مشکیان ، بعد از نماز مغرب وعشا در مسجد نظرکرده واقع در خیابان سلمان فارسی برگزار می گردد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا