یزدفردا :معاون سياسي امنيتي استاندار در همايش مشترك ائمه جماعات مساجد و فرماندهان پايگاه هاي بسيج که در مصلی آیت الله اعرافی برگزار گردید ، از انتخاب شهرستان ميبد بعنوان شهرستان منتخب در كشور و استان به منظور احياء هرچه بهتر فريضه امربه معروف و نهي از منكر تا پايان سال جاري خبر داد و گفت : شهرستان ميبد با توجه به ظرفيت هاي ديني و مذهبي ، وجود خواص متدين و سابقه ديرينه فعاليت هيئت هاي عزاداري و اسعتداد و قابليت هاي فكري ،علمي و ديني و پايبندي مردم به انقلاب ،نظام ، دفاع مقدس ، شهداء و آرمانهاي امام و رهبري مي تواند الگوي نمونه و ممتاز اجراي فريضه امر به معروف و نهي از منكر در كشور و استان باشد .

 میبد آدینه نوشت:، دشتي معاون امنيتي استاندار و دبير ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر استان در اين همايش فريضه امربه معروف و نهي از منكر را برچيده شدن بدي ها از چهره جامعه و پياده شدن تمام خوبي ها در جامعه بيان كرد و افزود : امروز اگر در جامعه خانه و خانواده حقوقي رعايت نمي شود و يا ناهنجاري وجود دارد نشان دهند اين است كه اين فريضه مهم امر به معروف و نهي از منكر در آن به خوبي انجام نشده است .

دبير ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر استان شكل گيري انقلاب اسلامي با حضور اكثريت مردم و پاسداري از انقلاب اسلامي را از طوفانهاي تهاجم فرهنگي استكبار يك معروف بيان كرد و افزود : انقلاب اسلامي نظامي است كه براي تحقق تمام خوبي ها درجامعه تلاش مي كند .

دشتي تصريح كرد : براي تحقق اين امر همه دستگاه هاي اجرايي ، روحانيت و مردم بايد تلاش كنند و در مدارس راهنمايي و دبيرستان ، دانش آموزان به كمك معلمان و مربيان خود شوارهاي ياران معروف تشكيل دهند و تمام خوبي هاي يك مدرسه و ضعف هاي آن را ليست كنند تا با آموزش و آشنايي با اين فريضه وارد جامعه شوند.

دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر تاكيد كرد : هر فرد مسلمان بايد پاسدار ارزشهاي ديني و اسلامي با روش مناسب درجامعه باشد و با تذكر لساني فرهنگ امربه معروف و نهي از منكر را درجامعه ترويج كند .

وي تصريح كرد : براي پيشرفت و ترقي كشور و عبور از همه تهديدها و تحريم هاي استكبار و تهاجم فرهنگي دشمن تنها راه ممكن احياء فريضه امر به معروف ونهي از منكر است و اگر ملت بزرگ ايران روحيه امربه معروف و نهي از منكر را درجامعه حفظ كنند هيچ دشمني نمي تواند به اين ملت و نظام ضربه بزند .

سرهنگ ذاكري معاون اجتماعي انتظامي استان هم در اين همايش با اشاره به آسيب ها ناهنجاري هاي اجتماعي بر مراقبت خانواده ها نسبت به معاشرت فرزندان خود و دوستيابي آنها تاكيد كرد .

سرهنگ ذاكري در ادامه با بيان اينكه 80 درصد سرقت ها در استان افراد معتاد هستند گفت : از 1915 مورد كشف سرقت در 4 ماه اول سال جاري 877 مورد سرقت موتور سيكلت بوده است .

وي نيروي انتظامي را خدمت گذار ملت و تامين امنيت و آسايش مردم بيان كرد و افزود : خانواده ها نسبت به آموزش فرزندان خود و حفظ اموال خود درخانه هشدارهاي پليس را جديي بگيرند و آموزش هاي لازم را فرا بگيرند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا