یزدفردا:"محمدرضا هدائی" فرماندار بهاباد در پیامی 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشت.

17 مرداد، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، به نام  «روز خبرنگار» نام گذاری شده است. خبرنگاران، قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات، آگاهی و اخبارند که پرتلاش و بی وقفه در عرصه اطلاع رسانی گام برمی دارند تا جان تشنه دانستن و کسب اطلاعات را سیراب کنند. «خبرنگاران» رسالتِ خطیری بر عهده دارند، زیرا ارتباط دائم آن‏ها با هم اقشار و طبقات جامعه و نیز زیر نظر داشتن فعالیت‏های مختلف به منظور انعكاس درست و دقیق رویدادها اقتضا می‏كند كه «دقّت»، «صراحت» و «صداقت» -به عنوان مشخصه‏های یك خبرنگار موفق ـ را به همراه داشته باشد و از سوء استفاده و یا بی‏توجهی نسبت به این حرفه پُر اهمیت اجتناب ورزد.

در سالی كه مزین به نام تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی است ، با استعانت از فرمایش رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی مبنی بر "ضرورت مهم اطلاع رسانی از خدمات دولت "، شایسته است همه خدمتگزاران خدوم در عرصه اطلاع رسانی، با پیشرفتهای جامعه همگام باشند و انتقال و انعكاس مناسب دستاوردهای بزرگ انقلاب شكوهمند اسلامی و دولت خدمتگزار در عرصه های مختلف را با عشق و ایمان الهی سرلوحه كار خود قرار دهند.

اینجانب لازم میدانم با ادای احترام به همه شهیدان سرافراز و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی میهن اسلامی، هفدهم مرداد ماه روز پاسداشت قلم را بر همه خبرنگاران ساعی، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه تبریك عرض كرده و برای همه تلاشگران این عرصه آرزوی سرافرازی و توفیق روز افزون مسئلت دارم.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا