یزدفردا :در مراسمی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بهاباد تجلیل شد

فرماندار بهاباد: امیدواریم ارتباط مستمر با خبرنگاران در دستور کار مسئولین ادارات قرار گیرد و روابط عمومی ها که چشم بینای ادارات هستند اخبار به روز را برای آنها ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد، همزمان با سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار در مراسمی که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهاباد و با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان برگزار شد، از خبرنگاران صدا و سیما و مطبوعات سراسری و محلی بهاباد تجلیل شد.

در این مراسم امام جمعه بهاباد ضمن گرامیداشت 17 مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران باید با ارائه تحلیل و خبر به موقع و درست، به گونه ای عمل کنند تا اعتماد مردم به عنوان مخاطبان به رسانه ها بیشتر شود.

حجت الاسلام ملاحسینی از خبرنگاران خواست تا حرف مسئولین را به عنوان امانت تلقی کنند تا سخنان آنان یک کلمه کم و زیاد نشود.

فرماندار بهاباد هم در سخنانی با تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت 17مرداد، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی بیان داشت: خبرنگاران، قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبارند که پرتلاش و بی وقفه در عرصه اطلاع رسانی گام برمیدارند تا جان تشنه دانستن و کسب اطلاعات را سیراب کنند.

"محمدرضا هدائی" ادامه داد: «خبرنگاران» رسالتِ خطیری بر عهده دارند، زیرا ارتباط دائم آن‏ها با اقشار مختلف جامعه و نیز زیر نظر داشتن فعالیت‏های مختلف به منظور انعكاس درست و دقیق رویدادها، اقتضا می‏كند كه دقّت، صراحت و صداقت به عنوان مشخصه‏های یك خبرنگار موفق را به همراه داشته باشند و از سوء استفاده و یا بی‏توجهی نسبت به این حرفه پُراهمیت اجتناب ورزند.

وی خواستار انتقال اطلاعات و اخبار به روز و صحیح شد و گفت: امیدواریم ارتباط مستمر با خبرنگاران در دستور کار مسئولین ادارات قرار گیرد و روابط عمومی ها که چشم بینای ادارات هستند اخبار به روز را برای آنها ارسال کنند.

هدائی همچنین به خبرنگاران گفت در جلسه شورای اداری شهرستان كه بزودی برگزار می شود از آنها تجلیل خواهد شد.

در ادامه جلسه "مهدی اسماعیل زاده" سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی بهاباد همراهی و همدلی خبرنگاران در عصر اطلاعات با رسانه ها را مبین تعهد خبرنگاران در قبال تفکرات انسان دوستانه بیان کرد و خواستار سرعت ، دقت و صحت در کار اطلاع رسانی شد.

در پایان این مراسم ازخبرنگاران شهرستان بهاباد تجلیل بعمل آمد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا