فرماندار بافق در جلسه هیئت امناء شهدای گمنام كه با حضور امام جمعه و ساير اعضا در سالن کنفرانس شرکت سنگ آهن بافق برگزار شد با تاکید بر ضرورت توجه به ارائه راهکارهای قانونی توسعه حرم شهدای گمنام بافق اظهار داشت : توسعه طرح مقبره شهدای گمنام همواره باید به گونه ای انجام شود که در خور مقام والای شهدا باشد.

"حسین ندافیان" با اشاره به اینکه ضوابط کاری دولت طبق قانون مشخص شده افزود:سعی شود در برنامه ریزی های برای اجرای توسعه گلزار شهدای گمنام به مساله توجه شود تا بر اساس موارد قانونی توسعه و آبادانی این مکان مقدس انجام شود.

وی تصریح کرد: امروز پیشرفت های قابل توجه ای که در کشور صورت گرفته همگی مدیون جانفشانی و ایثارگری های شهدای والامقام دفاع مقدس است از اینرو همه باید در تجلیل از مقام انان تلاش کنیم .

امام جمعه بافق نیز در این نشست باتقدیرو تشکر از فعالیت های انجام شده در این زمینه بیان داشت : با توجه به اینکه متولی بهشت الحسین شهرداری است لذا این نهاد باید برای توسعه وعمران این مکان برنامه ریزی بیشتری داشته باشد.

"حجت الاسلام سلیمانی" افزود:به منظور رفاه حال زائرین گلزار شهدای گمنام و افزایش ظرفیت ورود زوار به این مکان شایسته است با همفکری و تعامل همه مسئولین اقدام لازم در این راستا صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق نیز در این نشست با بیان اینکه همواره همه ما مدیون شهدا هستیم گفت : در برخی از موارد برای انجام هزینه برای کارهای عمرانی محدویت های قانونی وجود دارد که باید با ارائه راهکارهای مناسب و قانونی و شرعی برنامه ریزی کنیم .

وی در ادامه به ارائه گزارش مبسوطی از فعالیت های انجام شده شرکت سنگ اهن مرکزی در رابطه با ایجاد زیرساخت های توسعه و عمران در شهرستان بافق پرداخت

در ابتدای این جلسه "اکبر قانعی" دبیر هیئت امنای شهدای گمنام بافق با بیان گزارش جامعی از فعالیت های صورت گرفته در گلزار شهدای گمنام بافق گفت: بحمدالله با همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و همه دستگاههای اجرایی شهرستان پیشرفت های خوبی در این زمینه داشته ایم .

وی افزود: ساخت سوله ، حوض قرینه قطعه ضلع شمالی ، سرویس های بهداشتی از مهمترین مواردی است که برای ساخت آن نیاز به تخصیص اعتبار می باشد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا