یزدفردا:به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سیدعباس حاجی زاده کارشناس امورقرآنی این اداره بااعلام این خبرافزودثبت نام از علاقمندان به شرکت در مسابقه بزرگ تفسیر قرآن کریم از اول مرداد ماه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از طریق سایت تلاوت ، شروع شده است.در این دوره از مسابقات که بر مبنای تفسیر نمونه برگزار می گردد،علاقمندان می توانند در دو رشته 1-تفسیر یک جزء(جزء پانزدهم قرآن کریم) 2- تفسیر سه جزء(اجزای پانزدهم،شانزدهم و هفدهم قرآن کریم) با هم به رقابت بپردازند.

ثبت نام برای مسابقه نورالهدی 5 فقط از طریق سایت تلاوت امکان پذیر است و علاقمندان تا پایان شهریور ماه مهلت دارند تا با مراجعه به سایت تلاوت جهت شرکت در این مسابقه ثبت نام کنند. لازم به ذکراست مسابقه همزمان باسراسرکشورجمعه مورخ19/8/91درشهرستان بافق برگزارو مکان آزمون متعاقبابه ثبت نام کنندگان اعلام خواهدشد.

 کسانی که بتوانند در این مسابقه حد نصاب نمره یعنی 70 درصد نمره را دریافت کنند، گواهینامه تفسیر دریافت می کنند و به برندگان ممتاز هم جوایز نفیسی از قبیل:کمک هزینه سفر به عتبات عالیات،کمک هزینه سفر عمره مفرده،کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز ارزنده نقدی اهدا می گردد.علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بافق به شماره تلفن  4221700تماس حاصل فرمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا