یزدفردا:به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ،‌فرماندار بافق در نشست شوراي مشورتي ايثارگران بافق كه در محل فرمانداري برگزار شد ضمن ارج نهادن به مقام والاي ايثارگران و خانواده شهدا اظهار داشت: بی تردید ارج گذاری به ایثارگران، تکریم نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب عزت و غرور ملت مسلمان ایران است و می بایستی تمام کسانی که شهادت را به عنوان والاترین ارزش انسانی برگزیدند و جان و سلامت خود را نثار دین و ملت خود ساختند از شأن و اعتبار شایسته برخوردار باشند.

وی افزود:ایثارگران می بایستی به عنوان اسطوره های فضیلت و شرف کشور در اوج عزت قرار گیرند  و نماد پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند. و در اداره امور جامعه و پاسداری از میراث دستاوردهای عظیم انقلاب میدان دار اصلی باشند.

حسين ندافيان افزود:انقلاب اسلامی با فرهنگ ایثار و ایثارگری گره خورده است. لذا فرهنگ ایثارگری می بایستی در تمامی ادارات و دستگاههای اجرائی به شایستگی پاس داشته شود.
وی ادامه داد : مشاور ايثارگران فرماندار باید دارای مهارت و قدرت کافی برای تجزیه  و تحلیل ، داوری ،  شناخت وضعیت و موقعیت ، ارائه نظرات بی‌طرفانه ، پرهیز از مسائل حاشیه‌ای و برقراری تعامل را داشته  باشد که با داشتن  این ویژگی‌ها می‌تواند مفید فایده قرار گیرد .

در ادامه اعضای شورا به طرح دیدگاههای خود پرداختند وبه مواردی از جمله فعالتر شدن شورای مشورتی و شناسایی خانواده های شهدایی که دچار مشکلات هستند و طرح در شورای مشورتی اشاره و تصمیمات لازم اتخاذ شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا