یزدفردا:معاون فرماندار بافق در نشست ساماندهی اوقات فراغت جوانان که در سالن اجتماعات فرمانداری بافق با حضور اعضا انجام شد با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی و ساماندهی اوقات فراغت جوانان گفت:اگر براي اوقات ‌فراغت جوانان برنامه‌ريزي نكنيم، دشمن اين كار را خواهد كرد و هدايت فرهنگي نسل جوان ما را به‏عهده خواهد گرفت.

صمدی  به تبیین ضرورت غني سازي اوقات فراغت نوجوانان و جوانان درایام تابستان پرداخت و افزود : اگر والدین و مسئولان برای اوقات فراغت جوانان و دانش آموزان برنامه مشخص ومفید طراحی نکنند دشمن برای آنها برنامه ریزی خواهد کرد

وی خاطر نشان کرد:به همين جهت غني سازي اوقات فراغت نوجوانان و جوانان مسئله مهمي است و نبايد آن را به برنامه هاي محدودي خلاصه كرد.

ضرورت تدوين نقشه راه اوقات فراغت، راهکارهاي ايجاد هم افزايي ميان دستگاه ها و توجه به نيازهاي جوانان از جمله موضوعاتي بود که اعضا در اين جلسه مطرح کردند.

تشکیل ستاد سهرستانی ساماندهی امور جوانان و اوقات فراغت آنان ، مشخص نمودن کمیته های تخصصی شهرستان ، هماهنگی با نهاد ها و ادارات در زمینه برنامه ریزی مناسب و همکاری در این زمینه ، و .... از مهمترین مصوبات این نشست بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا