بافق علی حسن پور خبرنگاریزدفردا :"حسین ندافیان" در نشست صمیمی خبرنگاران که با حضور جمعی از اصحاب رسانه ، رئیس اداره ارشاد اسلامی بافق مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق در سالن کنفرانس آهنشهر بافق برگزار شد با تقدیر از زحمات صادقانه خبرنگاران پرتلاش شهرستان بافق اظهار داشت: پیشرفت و توسعه هر شهر نیاز مند حضور جمعی معتقد به کار به نام خبرنگاران است که اثرگذاری این قشر همواره حائز اهمیت است .

فرماندار بافق هنر خبرنگار را در برقراری ارتباط خوب با مخاطب عنوان کرد و افزود:صداقت در گفتار و قلم خبرنگاران اصلی است که باید این قشر توجه جدی به آن داشته باشند .

ندافیان به ضرورت  ارتقاء سطح آموزش خبرنگاران اشاره کرد و یادآور شد :آموزش و تخصص در خبرنگاران نیاز ضروری آنان است و باید برای ارتقاء این اصل مهم برنامه ریزی مناسبی جهت برگزاری دوره های آموزشی خبرنگاری انجام گیرد.

وی خاطر نشان کرد: خبرنگاران باید با ارسال خبرهای خوب و سازنده آینده شهر را به سمت آبادانی و عمران هدایت کنند و توسعه را رقم بزنند.

فرماندار بافقخنثی کردن شایعاتی که بی پایه و اساس در شهر ایجاد می شود را از دیگر وظایف خبرنگاران عنوان کرد و بیان داشت : با اطلاع رسانی به موقع و دقیق می توان به برخی از این شایعات پایان داد و مردم را نسبت به آینده امیدوار کرد.

ندافیان با اشاره به موقعیت ویژه شهرستان بافق افزود: همه نگاه های امروز به مسائل شهرستان بافق دوخته شده است و خبرنگاران باید با توجه به موضوع در زمینه اطلاع رسانی بجا و مناسب به مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه خبرهای شهرستان باید همواره افزایش رو به روشدی داشته باشد عنوان کرد:ظرفیت شهرستان بافق در حدی است که همیشه خبرهای زیادی وجود داشته و این روند باید ادامه پیدا کند.

فرماندار بافق به اقدامات انجام شده در زمینه ارتقا سطح اطلاع رسانی و توجه به اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: در این راستا با تغییراتی که د راداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق انجام شد و مسئول آن پس از 10 سال مشخص شد و کارشناس فرهنگی نیز به این اداره افزوده شد.

وی در این راستا افزود: با جلساتی که با روابط عمومی های ادارات برگزار شد برخی از نقاط ضعف و مشکلاتی که در زمینه ارتباط با خبرنگاران در ادارات بود برطر ف شد.

ندافیان همچنین آماده شدن افتتاح دفتر خبر شهرستان بافق را از دیگر اقدامات در زمینه ارتقاو افزایش کیفی و کمی خبرهای شهرستان بافق عنوان کرد و ادامه داد:  به این منظور با هماری شرکت سنگ اهن مکری بافق و رایزنی هایی که با صداو سیمای مرکز استان انجام شد مجوز دفتر نمایندگی خبر در شهرستان گرفته شد و این دفتر به زودی افتتاح می شود.

وی با بیان اقدامات روابط عمومی فرمانداری بافق را در زمینه ارتباط با خبرنگاران و اصحاب رسانه  خاطر نشان کرد:برگزاری جشن خانواده روابط عمومی ها برای اولین بار در شهرستان و برگزاری نشست های شورای روابط عمومی ها از جمله این موارد است .

وی از مسولان ادارات شهرستان و روابط عمومی ها خواست با تعامل بیشتر و بهتر با خبرنگاران ، زمینه اطلاع رسانی از اقدامات و فعالیت های خود در رسانه را فراهم نمایند.

در ابتدای این نشست خبرنگاران شهرستان با ارائه نظران و پیشنهادات و  مطرح کردن نقاط قوت و ضعف در امور رسانه خواستار توجه بیشتر مسولان به امر خبرنگاری و اطلاع رسانی شدند.

همچنین در پایان این جلسه از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه بافق با اهداء هدایایی که از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده بود تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا