یزدفردا :"تابش" روزه خود را در کنار ایتام و نخبگان تحت پوشش کمیته امداد افطار نمود

همزمان با شب شهادت امیر مومنان علی(ع) ، 170 نفر از ایتام و دانش آموزان نخبه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اردکان، افطار را میهمان نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی بودند.

"محمدرضا تابش" در این ضیافت افطار، با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) ، آنحضرت را انسانی کامل و واجد همه صفات انسانی و الهی دانست و همگان را به بهره گیری از سیره آن امام همام برای سعادت دنیا و آخرت توصیه نمود.

وی کسب رضایت حق تعالی را گشاینده امور دانست و در این راستا احترام و رسیدگی به مشکلات نیازمندان خصوصا افرادی که از نعمت پدر و مادر محروم هستند را وظیفه اسلامی و انسانی برشمرد که قطعا همراه با رضایت خداوند است.

نماینده مردم اردکان در پایان مراسم با حضور در جمع دانش آموزان و ایتام،آنان را مورد تفقد قرار داد.

این مراسم همه ساله به میزبانی نماینده مردم اردکان، و با حضور امام جمعه،فرماندار ،شهردار ،مسئولان کمیته امداد امام(ره) و تنی چند از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

 

همچنین همزمان با بیست و یکم ماه مبارک رمضان، سالروز شهادت امام علی (ع) و به رسم هرساله، مسئولان و اقشار مختلف مردم ، افطار را میهمان نماینده مردم اردکان بودند.

در این مراسم معنوی که همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء بود، امام جمعه، فرماندار،شهردار،روسای ادارات،دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان،خبرنگاران و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا