یزدفردا :ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دولت در شهرستان بهاباد تشكیل جلسه داد

در هفته دولت كه از دوم شهریور آغاز می شود، 19 پروژه با اعتباری بالغ بر 5/8 میلیارد ریال در شهرستان بهاباد به بهره برداری می رسد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد، "محمدرضا هدائی" در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دولت كه در محل فرمانداری برگزار شد، طی سخنانی به ذكر برخی از ویژگی های دولت اسلامی پرداخت و اظهار داشت: بی شک یکی از مهم ترین ویژگیهای دولت اسلامی و وجه تمایز آن از دیگر دولت های حاکم این است که از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار بوده و كارگزاران دولت اسلامی از میان مردم برخاسته و برای خدمتگزاری به مردم وارد این عرصه مقدس شده اند.

فرماندار بهاباد در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تصریح كرد: این دو شهید اگرچه دو شخص بودند؛ لیكن فضائل انقلابى، دینى و تقوایى در آنها چنان شاخص بود كه امروز به عنوان یك جریان فكرى، عملى و انقلابى محسوب مى‌شوند.

وی همچنین بر اطلاع رسانی شایسته عملكرد دولت در شهرستان تأكید كرد و افزود: هفته دولت فرصتی است که با انعکاس خدمات دولت در سنوات مختلف با مردم ارتباط صمیمانه برقرار شود و مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا شوند و این هفته نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی بوده و این از افتخارات انقلاب اسلامی است.

هدائی از موافقت مسئولین استان با دوبانده شدن مسیر خطرناك و حادثه خیز حدفاصل بهاباد و روستای پرك به طول 20 كیلومتر خبر داد و گفت: با پیگیری بسیار و در جلساتی كه با استاندار و معاون عمرانی استانداری داشتیم، اهمیت دوبانده شدن این مسیر جهت حفظ آسایش و امنیت مردم را متذكر شدیم و توانستیم موافقت مسئولین برای انجام این كار را جلب نماييم.

وی ادامه داد: در صورت اتمام مراحل قانونی و تصویب نهایی این طرح، كلنگ زنی عملیات دوبانده شدن این مسیر در هفته دولت انجام خواهد گرفت.

فرماندار بهاباد سركشی و رسیدگی از خانواده كارمندان بی بضاعت و دارای شرایط خاص را از برنامه های ادارات در هفته دولت نام برد و از برگزاری همایش تجلیل از مسئولین و كارمندان برتر تحت عنوان جشنواره شهید رجایی در اواخر هفته دولت خبر داد.

در این جلسه پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد كلنگ زنی احداث مصلا و حوزه علمیه شهرستان بهاباد با حضور یكی از معاونین استاندار انجام شود.

در هفته دولت كه از دوم شهریور آغاز می شود، 19 پروژه با اعتباری بالغ بر 5/8 میلیارد ریال در شهرستان به بهره برداری می رسد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا