یزدفردا :عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم گفت: گسترش فعالیت‌های ارزشی و اخلاقی در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در دستور کار فراکسیون روحانیون قرار گرفت.

سید جلال یحیی زاده فیروزآبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، در خصوص نتایج و دست‌آوردهای جلسه فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی، گفت: در جلسه فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی که عصر روز گذشته برگزار شد، اساسنامه پیشنهادی فراکسیون روحانیون در بین اعضا توزیع شد که نظرات آن ها درباره اصلاح این اساسنامه در جلسات آینده این فراکسیون ارائه می شود.

نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: اخبار و اطلاعاتی در زمینه مشکلات اقتصادی به صورت مبسوط در این جلسه بیان شد و گزارشی کامل و جامع از این مشکلات در اختیار حاضران قرار گرفت.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور مرتب نمایندگان و اعضای این فراکسیون در جلسات افزود: پیشنهادی مبنی بر برگزاری جلسات بحث اخلاقی برای نمایندگان توسط برخی علمای معروف  به مجلس و هئیت رئیسه داده شد؛ و گسترش فعالیت‌های ارزشی و اخلاقی در کمیسیون‌ها در دستور کار این فراکسیون قرار گرفت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیان هفتگی احادیث و روایات اخلاقی در کمیسیون‌ها توسط نمایندگان گفت: فراکسیون روحانیون بر اساس تأکیدات این جلسه، موظف شد تا با در نظر داشتن انتظار مردم، نسبت به مسائل فرهنگی و دغدغه‌های آن حساسیت بیشتری داشته باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم در پایان گفت: پیشنهاد دیگری مبنی بر دیدار با مقام معظم رهبری و هم چنین دیدار با مراجع تقلید و علمای بزرگ در دستور کار این فراکسیون قرار گرفت تا این فراکسیون بتواند از نظرات رهبر معظم انقلاب استفاده کند./

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا