مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد در جمع خیرین ، نخبگان و فرهیختگان بهابادی مقیم یزد اظهار داشت: همه کارهای بزرگ در سایه اتحاد و همکاری صورت می پذیرد .

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد در جمع خیرین و نخبگان بهابادی مقیم یزد :"همه کارهای بزرگ در سایه اتحاد و همکاری صورت می پذیرد"

   مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)  استان یزد در جمع خیرین ، نخبگان و فرهیختگان بهابادی مقیم یزد اظهار داشت: همه کارهای بزرگ در سایه اتحاد و همکاری صورت می پذیرد .

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد ، "محمد اکبری" با بیان اینکه کمیته امداد بدنبال ایجاد پیوند عمیق و همه جانبه بین تک تک افراد جامعه است افزود: با برقراری این پیوند خیلی از مشکلات جامعه خصوصاً محرومین حل خواهد شد . 

وی از نخبگان به عنوان سرمایه های عظیم نظام یاد کرد و بیان داشت: توسعه همه جانبه شهرستان ولایتمدار بهاباد به همیاری و هم اندیشی چهره های نخبه امکان پذیر است و این توسعه در نهایت به سود محرومین است.

وی همچنین خواستار مشارکت نخبگان و فرهیختگان در طرح های کمیته امداد با استفاده از بضاعت فکری، معنوی، مادی و عملی شد و خاطر نشان کرد: این نهاد در شرایط کنونی به این نتیجه رسیده است که باید برای رفع محرومیت از جامعه ،تشکلهای مردمی راتقویت نمود .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا