اسماعیل آقایی رئیس انجمن ژیمناستیک مدارس کشور:استان یزد یکی از قطب های ژیمناستیک کشور می باشد

به گزارش یزدفردا به نقل از ستاد خبری مسابقات دانش آموزی اسماعیل آقایی رئیس انجمن ژیمناستیک مدارس کشور به خبرنگار ستاد خبری مسابقات گفت : استان یزد به عنوان یکی از قطب های ژیمناستیک کشور می باشد که حضور همکاران متخصص در این استان و نیز برخورداری از امکانات استاندارد و مناسب در مجموعه شهید چمران ، برگزاری این مسابقات در یزد خوب و قابل قبول بوده و امیدواریم استان یزد بتواند در سال آینده نیز میزبان شایسته ای برای این گونه مسابقات باشد .

رئیس انجمن ژیمناستیک مدارس کشور افزود :  اینجانب 42 سال سابقه فعالیت در رشته  ژیمناستیک داشته و دارای کارت داوری و مربیگری بین المللی از کشور اوکراین هستم .

اسماعیل آقایی در مورد وضعیت ورزش مدارس طی دوسال گذشته گفت : قطعا با ارتقای مدیریت در ورزش مدارس و نیز جذب نیروهای متخصص ، جوان و پرانرژی مربیان  ورزش همچنین وضعیت ورزش مدارس ،  قابل مقایسه با گذشته نیست و می توان گفت این نقطه عطفی در ورزش مدارس می باشد .

آقایی در خصوص ورزش ژیمناستیک در مدارس گفت : به حمد الله با توجه به شرایط جدید و وجود مربیان توانا وضعیت ژیمناستیک در مدارس بهبود کلی داشته و به صورت نمونه می توان از افزایش صد در صدی تیم های شرکت کننده در مسابقات کشوری را نام  برد که البته توجه و عنایت معاونت تربیت بدنی به ژیمناستیک نیز از دلایل این افزایش کمی و کیفی بوده است .

وی در ادامه در خصوص اعزام تیم دانش آموزی به خارج از کشور گفت : برای نخستین بار در سال جاری تیم منتخب دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات ژیمناستیک دانش آموزی که در ساخای روسیه برگزار شد اعزام و موفق شدند هم در بخش انفرادی و هم بخش تیمی مقام اول مسابقات را کسب نمایند که این از افتخارات ورزش دانش آموزی استان و کشور می باشد .

رئیس انجمن ژیمناستیک مدارس کشور در پایان وضعیت اسکان ، تغذیه و به طور کلی وضعیت میزبانی را در این دوره از مسابقات مناسب دانست و در پایان از تلاش همکاران یزدی تشکر و قدردانی نمود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا