در دیدار حجت الاسلام عادل و آسایش مدیران کل اوقاف و امور خیریه و صدا و سیمای مرکز یزد ترویج فرهنگ وقف مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش یزدفردا به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، در جلسه مشترکی که حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل و سید حسن آسایش مدیران کل اوقاف و صدا و سیما ، حجت الاسلام کشفی قائم مقام صدا و سیما ، مهدی خاوری معاون اداره کل اوقاف و محسن گلستانی فر مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان حضور داشتند برتعامل و همکاری اوقاف و صدا و سیما در تولید و ارائه برنامه های تبلیغی ترویجی فرهنگ وقف از طریق رسانه و همچنین مشارکت در معرفی امامزادگان و بقاع متبرکه و موقوفات استان تاکید شد.
حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد نیز در این جلسه اولویت برنامه های اوقاف را تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در جهت تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی و احیا موقوفات و اشاعه فرهنگ وقف برشمرد و بر لزوم همکاری صدا سیما و اوقاف در این زمینه تاکید کرد.
در ادامه جلسه مدیر کل صدا و سیما ضمن آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام عادل قول هرگونه مساعدت و همکاری در ساخت برنامه های مشارکتی را داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا