دویست و پنجاه و دومین نشست شورای تحقیقات استان در پژوهشکده تعلیم و تربیت برگزار شد.

 یزدفردا:دراین نشت مدیرکل اموزش وپرورش استان یزد تلاش همه‌جانبه در خصوص معرفی جایگاه آموزش و پرورش و به دنبال آن تحقیقات را در سطح کلان از نکات مهم و وظایف اصلی همه فرهنگیان استان دانست و اشاره نمود که علیرغم کمبود منابع مالی و مشکلات موجود، حمایت از تحقیقات در زمینه‌های مختلف ضروری و حیاتی است.

محمد کاظم رحیمی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت با توجه به اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان از اول مهرماه سال جاری و ارتقای سطح علمی در آموزش و پرورش، سعی در ترفیع جایگاه معلمان داریم و به دنبال رفع نقایص هستیم که در این مسیر شورای تحقیقات مرجع اصلی و اساسی محسوب می‌شود.

در ادامه دانافر دبیر شورا ضمن ارایه گزارش جامعی از عملکرد و اقدامات انجام شده گروه تحقیق و پژوهش در خصوص پانزدهمین برنامه معلم پژوهنده، وضعیت انعقاد قراردادهای پژوهشی سال 90 و فراخوان اولویت‌های پژوهش در سال 1391 و نحوه بررسی و انتخاب نهایی آن ارایه داد. تصمیم‌گیری در مورد پی‌گیری ارسال اولویت‌های پژوهشی مناطق از طریق معاونین اداره کل، چگونگی حمایت از پایان‌نامه‌های ارشد و دکترای همکاران فرهنگی در سال جاری و در خواست انجام 2 عنوان پژوهش از دیگر موضوعات این نشست بود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا