فرماندار خاتم گفت : دفاع مقدس شرايط و ويژگيهاي خاصي دارد ، ياد آور روزهاي دفاع از ارزشهاست

به گزارش خبر نگار يزد فردا : " محمد علي شاه حسيني " فرماندار شهرستان خاتم در جلسه برنامه ريزي هفته دفاع مقدس تصريح كرد : امسال هم كشور ما وهم منطقه ما شرايط خاصي دارد همه ميدانيم در موضوع اجلاس مشاهده شد هجمه اي كه براي به چالش كشيدن اجلاس همه هم قسم شدند دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ، صهيونيسم و استكبار ، الحمدلله با عنايات اهل بيت و تدبير بزرگان نظام از جمله مقام معظم رهبري (مدظله العالي) استفاده بسيار خوبي از اجلاس شد .

فرماندار خاتم به جريان سوريه اشاره كردند و خاطر نشان ساختند نگاهي كه الان استكبار به حذف مقاومت از طريق سوريه دارد و بحث تحريم كه بهر حال قطعا شنيده ايد قدرت فشار غرب و صهيونيسم و آمريكا بر كشورهاي دوست ما و كساني كه با ما مبادله و همكاري  داشتند بيشتر شده و از سويي هم در آستانه انتخابات رياست جمهوري بحث سياسي كه چندين ماه ديگر رقم خواهد خورد به هر حال برگزاري مناسبتها در امسال از يك حساسيت خاصي برخوردار است كه الحمد الله در روز قدس آخرين مناسبتي بود كه مردم كم نگذاشتند و آمدند و حضور خود را در صحنه نشان دادند .

" شاه حسيني " همچنين هفته دفاع مقدس را از شرايط و ويژگيهاي خاصي برشمردند  و دقاع مقدس را ياد آور روزهاي دانست كه مردم از همه چيز خود به خاطر نظام مقدس جمهوري اسلامي گذشتند و افزودند شايد بارها شنيده باشيد كه تنها جنگي كه يك وجب از خاك ايران عزيز مان كم نشد اين جنگ تحميلي هشت ساله بود .

ايشان همچنين خاطر نشان كردند بر ما لازم است هر كاري دست ما بر مي آيد با محوريت مردم براي با شكوه برگزار كردن اين مراسم و هفته تلاش كنند مردم بيايند در صحنه ، مردم شريك باشند سهيم باشند و دقت كنيم چاشني آن با زبان هنر و با چاشني تنوع و ابتكار خلاقيت پرهيز از برنامه هاي كليشه اي باشد .  

ايشان ضمن همكاري همه ادارات بر برنامه ريزي دقيق و مشخص در هفته دفاع مقدس با محوريت ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاتم و فعاليتهايي اعم از نصب پارچه و پلاكارد ، بنر ، پرچم و سنگر سازي و ... استفاده از بيانات ارزشمند حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري (مد ظله العالي ) تأكيد نمودند .   

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا