جلسه هماهنگي استقبال از كاروان دو استقامت جاده ولايت با حضور سيفي فرماندار، حسيني معاون اداره كل ورزش و جوانان و ديگر اعضا در محل فرمانداري يزد تشكيل شد.

به گزارش يزدفردا به نقل از روابط عمومي فرمانداري يزد عزيزا...سيفي در اين جلسه با بيان اينكه از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت حضرت رضا (ع) به عنوان دهه كرامت نامگذاري شده است خاطر نشان كرد:بايد با برنامه ريزي مناسب شخصيت واقعي و تأثير گذار امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س ) را براي همگان بيان كرد.
فرماندار با اشاره به برنامه هاي مختلفي كه در اين دهه برگزار خواهد شد افزود: افتتاح جشنواره خوشنويسي رضوي ، برگزاري جشن جوانان رضوي و پياده روي دوي امدادي جاده ولايت و .... از مهمترين برنامه هاي اين دهه در استان و شهرستان يزد است.
وي با تأكيد به اينكه استقبال از كاروان دو استقامت جاده ولايت بايد باشكوه تر از سالهاي گذشته برگزار شود تصريح كرد: كاروان دوي استقامت جاده ولايت مسير عبور آن حضرت از مدينه تا مرو در ايران را به صورت امدادي مي پيمايند و در روز تولد امام رضا (ع) به مشهد مقدس خواهند رسيد.
در ادامه اين جلسه حسيني معاون اداره كل ورزش و جوانان استان گفت: این کاروان حرکت خود در تاریخ 21 شهریور ماه از مرزشلمچه و با حضور 30 دونده آغاز می کند و تا مشهد مقدس ادامه می دهد و این افتخار برای یزد نیز وجود دارد که میزبان این عاشقان رضوی باشد.
وي افزود: اين كاروان در تاريخ 28 شهريور وارد شهرستان يزد خواهد شد كه در اين خصوص انشاءاله با کمک سایر دستگاههای اجرایی شهرستان بتوانیم استقبال شایسته از این کاروان داشته باشیم.
لازم بذكر است مراسم استقبال از كاروان دوي استقامت جاده ولايت در تاريخ 28 شهريور در ميدان امام حسين (ع) مقابل استانداري يزد برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا