مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان يزد صبح سه‌شنبه 21 /6/ 91 با حضور در شهرداري يزد با شهردار جديد اين شهر ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش یزدفردا، محمدحسين پارسائيان مديركل كتابخانه‌هاي استان در اين ديدار گفت: هم‌اكنون 118 باب كتابخانه عمومي در استان يزد داير است كه از اين تعداد 26 باب در شهرستان يزد به مردم عزيز ارائه خدمت مي‌كنند.
وي خاطرنشان كرد: نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور در سال 83 از بدنه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي جدا و به صورت يك نهاد مستقل عمومي و غيردولتي مشغول به فعاليت شد.
مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان افزود: سهم نيم درصد درآمد شهرداري‌ها كه به كتابخانه‌هاي عمومي اختصاص مي‌يابد، در واقع رگ حياتي كتابخانه‌هاست و هزينه‌هاي جاري و مديريت سخت‌افزاري و نرم‌افزاري كتابخانه از اين محل تأمين مي‌شود.
پارسائيان با تشكر از توجه ويژه شهردار سابق يزد به كتابخانه‌ها اظهار داشت: تاكنون شهرداري يزد با اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي همكاري خوبي داشته است و اميدواريم در دوره جديد مديريت شهرداري اين تعامل به نحو مطلوب ادامه يابد.
وي در پايان براي مهندس عظيمي‌زاده در سمت شهردار يزد آرزوي موفقيت كرد.
محمدرضا عظيمي‌زاده شهردار جديد يزد نيز با تشكر از مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان به دليل حضور در شهرداري يزد ابراز اميدواري كرد، تعامل خوب و مثبت نهاد كتابخانه‌ها و شهرداري در دوره مديريت وي باعث شود كتابخانه‌هاي عمومي در اين دوره به سطح مطلوبي از كيفيت و توانمندي فني و فرهنگي برسند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا