یزدفردا:شوچنکو گفت: دلیل اینکه من با یوفا مخالفت می کنم این است که آنها اینجا هستند تا پول در بیاورند. در واقع آنها با کارخانه فحشا در اوکراین درآمدزایی می کنند.
به گزارش  مهر، روسپی گری در اوکراین غیرقانونی است اما دولت این کشور تخمین می زند 12 هزار زن اوکراینی در کار فحشا هستند و حتی منابع غیر رسمی مدعی اند که تعداد واقعی بالاتر از این است.

"اینا شوچنکو"، سخنگوی سازمان مدافع حقوق زنان اوکراینی، در مصاحبه با سایت گل به انتقاد از سیاست های یوفا پرداخته و برگزاری این تورنمنت را فرصتی برای اشاعه فحشا عنوان کرده در حالیکه مقامات اتحادیه فوتبال اروپا هیچ هدفی هم برای جلوگیری از آن در دستور کار خود ندارند.

شوچنکو گفت: دلیل اینکه من با یوفا مخالفت می کنم این است که آنها اینجا هستند تا پول در بیاورند. در واقع آنها با کارخانه فحشا در اوکراین درآمدزایی می کنند. زنان گزینه ای جز این برای زندگی در اینجا ندارند و عوامل یوفا در خیابان ها، دانشگاه ها، کلوب‌ها و هرجای دیگری آنها را به خدمت می گیرند.

وی در ادامه گفت: به نظر من اتحادیه فوتبال اروپا با همکاری دولت اوکراین به این موضوع دامن می زند. اینگونه رقابت ها همواره پیامدهای غیراخلاقی دارد. در حال حاضر آنقدر که برای اماکن فساد در خیابان ها و فرودگاه ها تبلیغ می شود خبری از داروخانه و رستوران نیست.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا