مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات فوتسال و والیبال بانوان عشایری و روستایی منطقه 4 کشور یادواره شهیده صدیقه پهلوان شمسی با معرفی تیم های برتر و راه یافته به مسابقات کشوری در میبد برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که به مدت 3 روز و به نام شهیده صدیقه پهلوان شمسی برگزار شد 14 تیم از 7 استان کشور باهم به رقابت پرداختند که در مسابقات والیبال تیم های خراسان جنوبی و یزد و در مسابقات فوتسال تیم های هرمزگان و بوشهر مقام های اول و دوم را کسب کردند.

در مراسم اختتامیه بخشدار مرکزی میبد به نقش بانوان و اهمیت ورزش بانوان بویژه بانوان روستایی تاکید کرد و گفت:امید داریم با توجه به اهمیت ورزش برای بانوان و برگزاری این گونه مسابقات بتوانیم فرهنگ ورزش را در میان بانوان بویژه بانوان روستایی گسترش دهیم.

محمد حسین قاسمی ابراز امیدواری کرد تا دهیاری ها به کمک اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان بتوانند در گسترش سالن های ورزشی و خانه های ورزش روستایی قدم های موثرتری را بردارند.

تیم های اول و دوم مسابقات فوتسال و والیبال بانوان عشایری و روستایی منطقه 4 کشور به مسابقات کشوری بانوان روستایی و عشایری که قرار است مهر ماه در یزد برگزار شود، را یافتند.

گفتنی است در پایان این مسابقات ورزشکاران حاضر در این مسابقات از آثار باستانی و تاریخی شهرستان میبد دیدن کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا