یزدفردا :عالیه مهرابی مسئول انجمن شهر بسیج هنرمندان یزد در گفتگو با خبرنگار ما گفت : دومین همایش فصلی اوج هنر انشالله چهارم مهرماه همزمان با روزهای پرشکوه هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد .
مهرابی در این گفتگو در رابطه با همایش فصلی اوج هنر گفت :همایش فصلی اوج هنر در حقیقت تداوم برنامه های  شب شعر و خاطره ای است که با همین نام هرماه توسط بسیج هنرمندان استان برگزار می شد . و طی رایزنی ها و همفکری اعضای شورا تصمیم گرفته شد, برای انسجام بیشتر به این حرکت فرهنگی و ترغیب  شاعران استان به سرودن اشعار تازه و حضور پررنگ ترو فعال تر  آنها به صورت فصلی برگزار شده و طی فراخوانی اشعار دوستان را جمع آوری  می کنیم .
وی اینطور ادامه داد : همایش فصلی اوج هنر با مطرح کردن سوژه ها و عناوین ارزشی که کمتر توسط دوستان شاعر مورد توجه قرار گرفته و کمتر شاهد اثار خوبی دران زمینه ها بوده ایم، باعث ایجاد انگیزه در شاعران استان برای سرایش موضوعات متنوع خواهد شدودر حقیقت این همایش فصلی ، تحرک و پویایی را در بین شاعران استان ایجاد خواهد کرد.
مهرابی , بسیج هنرمندان را به عنوان متولی این حرکت فرهنگی در سطح استان معرفی کرد .
و گفت : حمایتهای معنوی و حضور مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری ، ما را در این مسیر همراهی نمود ه و در آینده نیز امیدوارم شاهد تعامل بیشتر با نهادهای فرهنگی استان در جهت برگزاری هر چه با شکوهتر این همایش باشیم , وامیدواریم بتوانیم در کنار این همایش فصلی، همایش منطقه ای یا کشوری را طراحی کنیم که البته این پتانسیل در شاعران بسیجی به چشم می خورد.
 
مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان یزد گفت : دومین همایش فصلی اوج هنر انشالله چهارم مهرماه همزمان با روزهای پرشکوه هفته دفاع مقدس , با موضوعات شهدای علمی و رمضان برگزار خواهد شد .
وی تعداد آثار رسیده  با توجه به اینکه هنوز دومین همایش فصلی اوج هنر در آستانه ی برگزاری است را نسبتا خوب دانست و گفت :به نظر من در همایشهای بعدی قطعا با توجه به جایگاهی که  پیدا خواهد کرد تعداد این آثار افزایش خواهد یافت .
مهرابی در ادامه آثار شعرای استان را در سطح بسیار خوبی دانست , وگفت : زاویه ها و مضامین خوب و جدیدی در بیشتر آثار به چشم می خورد.
وی در پایان گفت : خوشبختانه شورای شعر از اولین شوراهای تشکیل شده دربسیج هنرمندان استان بود . که کارنامه قابل قبولی را در سالهای گذشته داشته . افراد شورا نیز از شاعران متعهد و فعال استان هستند که در همین جا از همه این عزیزان به پاس همکاری و همراهی شان سپاسگذاری و قدردانی می کنم.و همچنین از همراهی و پشتیبانی خوب رییس بسیج هنرمندان استان، پارسائیان که واقعا از هیچ حمایتی دریغ ندارند و دوستانی که همیشه مارا در برگزاری هرچه بهتر این همایش یاری داده اند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا