"احمد رفیعی" گفت: تعداد 890 سهمیه وام اشتغال در سالجاری به کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان طبس اختصاص داده شده است.

طبس- سرپرستی یزدفردا: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس گفت: تعداد 890 سهمیه وام اشتغال در سالجاری به کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان طبس اختصاص داده شده است.

"احمد رفیعی" افزود: امسال که به فرموده مقام عظمای ولایت، سال تولید ملی،حمایت از کار وسرمایه ایرانی نامگذاری گردید از سوی معاونت اشتغال و خود کفایی استان یزد تعداد 890 سهمیه جهت پرداخت وام به واجدین شرایط در خصوص اشتغال اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: اعتبار این طرح ها 74 میلیارد و 581 میلیون ریال است که پس از بررسی و کارشناسی های مختلف به منظور ایجاد اشتغال دائم و کارآمد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی طبس ضمن تشکر از مساعدت مسؤلان بانک های عامل در سال گذشته اظهار امیدواری کرد: در سال جاری زمینه ایجاد اشتغال مددخواهان و اقشار نیازمند، هر چه بیشتر فراهم شود تا شاهد شکوفایی و خوداتکایی خانواده کمیته امداد در طبس باشیم.

رفیعی خاطرنشان کرد: سال گذشته تعداد 752 طرح خودکفایی در زمینه های کسب و کار، قالیبافی، دامداری، کشاورزی و صنفی با هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد و 229 میلیون ریال برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در طبس به اجرا در آمده است.

.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا