"غلامحسین طاهری" با اشاره به بهره گيري بيشتر دانش آموزان شهرستان طبس از شيفت صبح مدارس گفت: فقط يك مدرسه شيفت گردش در شهرستان خواهيم داشت.

طبس- سرپرستی یزدفردا: مدیر آموزش و پرورش طبس در آئین بازگشایی مدارس و بزرگداشت آغاز سال تحصیلی گفت: امروز 40 هزار دانش آموز و فرهنگي شهيد سرلوحه تعليم و تربيت نسل انقلاب هستند و تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصيلي و دهه كرامت را در برنامه هاي سال تحصيلي جديد به فال نيك مي گيريم.

"غلامحسین طاهری" افزود: حركت جهادي و اقدامات ارزشی در مقابله با جنگ نرم دشمن و هتاکی منافقان کوردل توسط آموزش و پرورش در سال جديد، اين دستگاه را به سوی حركتي متفاوت هدايت كرده و و امسال کارنامه درخشان تری برای این مدیریت رقم خواهیم زد.

وی تصریح کرد: بر اساس دغدغه مقام معظم رهبري، امسال آموزش و پرورش اقدام به ورود در سند چشم انداز نمود و تلاش برای حاكميت تربيت قرآني، تاسيس دانشگاه فرهنگيان، توسعه مدارس نمونه دولتي و شاهد براي تكريم جايگاه خانواده شهدا و ايثارگران، برگ زرين ديگري در افتخارات آموزش و پرورش خواهد بود. 

طاهری با اشاره به بهره گيري بيشتر دانش آموزان شهرستان طبس از شيفت صبح مدارس گفت: فقط يك مدرسه شيفت گردش در شهرستان خواهيم داشت و الحمدلله شهرستان طبس كارنامه درخشاني از همدلي همه دستگاهها دارد و نتيجه اين تعامل درخشش دانش آموزان طبسی و 40 رتبه زير هزار و 5 رتبه زير صد در کنکور 91 نمونه اي از اين موفقيت است.

این مقام مسئول به ساماندهي حمل و نقل و سرويس مدارس، راه اندازی رشته های تحصيلي جديد و ارتقاء وضعيت کیفی و کمی در دستور کار امسال مدیریت آموزش و پرورش طبس اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی جدید 1300 فرهنگی شاغل و 700 پیشكسوت شهرستان طبس اجرای سند تحول بنیادین و استقرار نظام جدید آموزش و پرورش و افزایش یك ساعت به آموزش قرآنی در تمام مقاطع را هدایت و نهادینه خواهند کرد.

در آئین بازگشایی مدارس نمایندگانی از وزارت و نیز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، امام جمعه، سرپرست فرمانداری، مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان طبس و نیز جمعی از پیشکسوتان فرهنگی حضور داشتند و در گروههای پنج نفره برای تبریک آغاز سال جدید تحصیلی به مدارس سطح شهر اعزام شدند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا