جواني که در درگيري با برادرش بر سر يک پيراهن، او را به قتل رسانده بود صبح ديروز پاي ميز محاکمه قرار گرفت.
به گزارش خراسان، روز ۲۰ شهريور سال ۸۹ پسر جواني در تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گفت در درگيري با برادرش، او را کشته است. به دنبال اين خبر ماموران کلانتري ۱۷۰ به محل حادثه رفتند و با جسد غرق در خون پسري به نام سجاد روبه رو شدند و برادرش به نام رحيم را به اتهام قتل بازداشت کردند.
جوان برادرکش ضمن پذيرش اتهامش درباره انگيزه اين قتل گفت: برادرم به دليل اين که پيراهنش را به تن کرده بودم با من درگير شد و من هم با چاقو ضربه اي به او زدم. در پي اعترافات متهم پرونده وي با صدور قرار مجرميت و کيفرخواست به دادگاه کيفري استان تهران ارسال شد اما پدر و مادر مقتول اعلام کردند از خونخواهي نسبت به پسر برادرکش شان گذشته اند.
در چنين شرايطي رحيم صبح ديروز در شعبه ۱۱۳ دادگاه کيفري استان تهران پاي ميز محاکمه قرار گرفت تا به لحاظ جنبه عمومي جرم محاکمه شود.در اين جلسه بعد از آن که نماينده دادستان به قرائت کيفرخواست پرداخت، رحيم در دفاع از خود گفت: آن روز پيراهن سجاد را به تن کرده بودم. وقتي به خانه برگشتم او با ديدن پيراهنش عصباني شد و به طرفم حمله کرد. چون او بوکسور بود من هم براي دفاع از خودم يک کارد ميوه خوري برداشتم و يک ضربه به او زدم و همين ضربه باعث مرگش شد. من هم که عذاب وجدان داشتم خودم را به کلانتري معرفي کردم. به دنبال اظهارات متهم و وکيل مدافعش ۵ قاضي دادگاه وارد شور شدند و قرار است به زودي راي خود را در اين باره اعلام کنند.
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا