به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ آیین بازگشایی مدارس با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری، رئیس آموزش و پرورش و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، دانش آموزان و والدین در دبستان پسرانه شاهد غدیر بافق برگزار شد.

امام جمعه بافق در این مراسم هتک حرمت به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) را پست‌ ترین روش ‌ممکن دشمنان اسلام از دین مبین اسلام و پیامبر اکرم (ص) خواند و اظهار داشت : حضرت محمد(ص) ،پیامبر بزرگترین دین الهی یعنی دین اسلام است.

"حجت الاسلام سلیمانی" ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی خاطر نشان کرد: آموزش علم و دانش همراه با ارزش هاي انساني، رسالت و امانت بزرگي است که يک سال بر دوش معلمان و مربیان قرار داده مي شود و آنان بايد از لحظه لحظه اي که اين امانت در اختيار آنان است در راه پرورش دانش آموزانی امين و کارآمد استفاده کنند.

سرپرست فرمانداری بافق ضمن تجلیل از رشادتهای رزمندگان و ایثارگران در 8 سال دفاع مقدس گفت:ما بعد از خدا، پيامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) هيچ چيز با ارزش تر از نظام، امام خميني(ره)، خون شهدا و هفته دفاع مقدس نداريم.

"علیرضا صمدی" مجاهدت، سخت كوشي و ايثار دانش آموزان شهیدی كه مسيرتعليم وتربيت را به خوبي پيموده‌اند یادآور شد و گفت: سی سال پیش دانش آموزان با دست گرفتن سلاح به جنگ با دشمن رفته تا امروز کشور ایران در اوج افتخار و عزت بماند.

وی با تاکید بر ضرورت علم آموزی دانش آموزان خاطر نشان کرد: دانش آموزان با در سنگر علم و دانش بر ادامه راه شهدا تلاش کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بافق ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس گفت: براي سازندگي، هيچ راهي مناسب‏تر از توجه عميق به امر مهم تعليم و تربيت نمي‏باشد. وی افزود: سرمايه‏گذاري بر روي انسان، به معناي سرمايه گذاري بر روي تولید کنندگان فن آوري است و امر آموزش و پرورش، يك سرمايه گذاري افزوده است، يعني هزينه‏اي كه صرف يك دانش‏آموز مي‏شود، سودي چند برابر خواهد داشت.

"محمود خواجه ای" تصریح کرد: آموزش و پرورش به طور مستقيم در تحول و پيشرفت ساير نهادهاي اجتماعي نيز نقش بنيادي و زمينه ساز دارد و ضعف و قوت اين نهاد، در نهايت به ضعف يا پيشرفت ساير نهادهاي اجتماعي منجر مي‏شود.

دانش‌آموزان در آیین بازگشایی مدارس شهرستان بافق در حالی که پیشانی‌بندهایی با مزامین ائمه اطهار(ع) به سر داشتند، شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر می‌دادند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا