تعدادی از اعضای پایگاه شورای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی یزد به نیابت از کل اعضا با حضور در دفتر ریاست این واحد یاد وخاطره 8 سال دفاع مقدس و 9 شهید دانشجو این دانشگاه و 8 شهید گمنام را گرامی داشتند و المان یادبود این ایام را به ایشان تقدیم نمودند.

مهندس دهقانی مسئول پایگاه شهدای گمنام واحد یزد در این جلسه ، هفته دفاع مقدس را یادآور هشت سال حماسه و ایثار دلاور مردان عرصه جهاد و شهادت برشمردو گفت: دفاع مقدس نماد استقامت و سمبل پیروزی ملت مسلمان ایران است که دستاوردهای بزرگ و فراوانی به دنبال داشت و خاطرات دلاوری های آن در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند و انشاء ا... ، ما نیز رسالتی که شروع شده را ادامه خواهیم داد.

همچنین در ادامه دکتر مسلمین ریاست واحد یزد در این مراسم یاد و نام حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت و به شأن و منزلت شهدای انقلاب اسلامی درود فرستاد و گفت : امیدوارم خداوند سرانجام ما را به گونه ای رقم زند که فردای قیامت کنار این عزیزان باشیم و طوری به مردم و نظام خدمت کرد ه باشیم که سر افکنده نباشیم.

دکتر مسلمین در ادامه به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : امروز نظام جمهوری اسلامی بیشتر از همیشه نیاز به یک بسیج همگانی در مقابل توطئه ها و تحریم های غرب دارد و انشاء ا... با پیروی از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این دوران را نیز به بهترین شکل ممکن و با نتیجه ای عالی پشت سر خواهیم گذاشت.

ریاست واحد یزد در ادامه با اشاره به وحدت و برادری میان مردم و مسئولان خاطر نشان کرد : انشاء ا... در تمام عرصه ها ، پیروز خواهیم شد و این نظام الگویی مناسب در جهان خواهد بود چرا که مردم ما مردمی هستند که به آرمانهای حضرت امام خمینی (ره ) عمل کرده و تا آخر، بر سر اعتقادات خود می مانند.

لازم به ذکر است بمناسبت هفته دفاع مقدس مراسمی صبح چهارشنبه پنجم مهر ماه با حضور اساتید ، کارکنان و دانشجویان از ورودی دانشگاه به سمت معراج شهدای گمنام برگزار میشود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا