صبح امروز خبر برکناری حجت الاسلام و المسلیمن فلاح رئیس اداره اوقاف شهرستان بافق بر روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی بافق نیوز قرار گرفت که این خبر از سوی روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد تکذیب می گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، صبح امروز خبری با عنوان زیر بر روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی بافق نیوز قرار گرفت:

" بر اساس آخرین شنیده ها؛

 « رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بافق برکنار شد»  

حجت الاسلام فلاح از سمت خود برکنار و به اداره اوقاف شهرستان اردکان منتقل گردیده اند."

روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ضمن تکذیب این خبر، بررسی درستی و صحت خبر را از وظائف رسانه ها دانست و از مسئولان پایگاه اطلاع رسانی بافق نیوز به دلیل انتشار این خبرکه بر اساس شنیده ها و ایمیلی ناشناس بود انتقاد کرد.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف استان یزد گفت: اداره اوقاف تمام توان خود را در راستای احیای موقوفات و مبارزه با موقوفه خواری به کار گرفته و در این میان قطعا افراد سودجو و منفعت طلب که منافعشان به خطر افتاده است با جو سازی و استفاده از فضای رسانه ای سعی در متشنج کردن اذهان عمومی دارند و با انتشار اخبار کذب و این چنینی می خواهند به اهداف و مقاصد شوم خود برسند. لذا وظیفه اصحاب رسانه است تا با درک بهتر این موضوع در جهت حمایت ، هدایت، فرهنگ سازی و جلوگیری از تضییع حقوق موقوفات اقدام نموده و تحت تاثیر این افراد سودجو قرار نگیرند.

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد اعلام می دارد که پایبند به دفاع از حقوق موقوفات است و تمام توان خود را در جهت برخورد با این افراد که منافع شخصی خود را به حقوق شرعی و قانونی موقوفات ترجیح می دهند به کار خواهد بست و این را وظیفه همگانی به خصوص اصحاب رسانه می داند که تمام تلاش خود را در این راستا به کارگیرند. قطعا انتشار این گونه اخبار کذب تاثیر منفی بر روند انجام وظائف و رسالت های اصلی خدمتگذاران را در پی خواهد داشت.

وی از خدمات حجت الاسلام و المسلمین محمد علی فلاح در شهرستان بافق قدردانی کرد و گفت: ایشان روحانی جوان و مدیری لایق، کارآمد و دارای روحیه ولایی و انقلابی است و مورد حمایت همه جانبه مسئولان ارشد اوقاف استان می باشد.

لازم به ذکر است اداره کل اوقاف و امور خیریه پیگیری قضایی در خصوص انتشار این خبر کذب را حق قانونی خود می داند.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا