در سايه مجاهدت هاي علمي، تقويت پيوند مسجد و مدرسه و روحانيت محترم و ارتقاء معرفت و بصيرت بيش از پيش فرهنگيان عزيز، توطئه هاي دشمنان انقلاب اسلامي در همه عرصه ها به خصوص در عرصه انتخابات و در عرصه اقتصاد ناكام خواهد ماند.

طبس- سرپرستی یزدفردا: بخشدار دستگردان فرا رسيدن سال تحصيلي جديد و بهار تعليم وتربيت را به مجموعه آموزش و پرورش اعم از دانش آموزان، معلمان و مديران تبريك گفت و تقارن آغاز سال تحصيلي و ايام مبارك ميلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت علي بن موسي الرضا (ع) را به فال نيك گرفته و سال تحصيلي سرشار از موفقيت و پيروزي هاي علمي و فرهنگي را براي فعالان عرصه تعليم و تربيت آرزو کرد.

در پیام "سیداحمد حقانی ثانی" آمده است:

يقيناً در سالي كه به فرموده رهبر فرزانه انقلاب به عنوان سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني نامگذاري گرديده و كشور عزيزمان با انواع توطئه ها و تحريم هاي دشمنان روبروست و نیز انتخابات مهم رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا را در پيش داريم، مجاهدان جبهه تعليم و تربيت در اولين سال اجراي سند ملي تحول بنيادين آموزش وپرورش همچون هميشه و بلكه با دغدغه و حساسيت مضاعف نقش آفريني خواهند نمود.

توليد ملي نيازمند نيروي انساني كارامد است و نظام تعليم وتربيت برخوردار از تاثيرگذارترين جايگاه براي تربيت نيروي انساني كاراست، رسالت سنگين دستگاه آموزش و پرورش در گسترش فرهنگ حمايت از كالاي داخلي و تقويت روحيه كار و توليد و تربيت نسلي توليدگر و كارآفرين بر هيچ كس پوشيده نيست.

انشاء الله در سايه مجاهدت هاي علمي ، تقويت پيوند مسجد و مدرسه و روحانيت محترم و ارتقاء معرفت و بصيرت بيش از پيش فرهنگيان عزيز، توطئه هاي دشمنان انقلاب اسلامي در همه عرصه ها به خصوص در عرصه انتخابات و در عرصه اقتصاد ناكام خواهد ماند و در واپسين روزهاي سال تحصيلي با سينه اي سرشار از علم و دانش و بينش و بصيرت به استقبال انتخاباتي با شكوه خواهيم شتافت.

به يقين حفظ و تقويت فضاي همدلي و وحدت در بخش دستگردان حول محور ولايت كه با درايت امام جمعه محترم و معزز فراهم گرديده نيز نيازمند همراهي و همت مضاعف فرهنگيان فهيم و بصير منطقه مي باشد.

بدون شك عملياتي شدن سند تحول بنيادين آموزش و پرورش كه بر اساس آموزه هاي ديني و به تاسي از منويات امام راحل و مقام معظم رهبري تدوين شده و مي تواند تحولي ژرف در نظام تعليم و تربيت ايجاد كند نيز در گرو اهتمام تمامي دانش آموزان، معلمان، مديران عزيز و اولياي محترم خواهد بود.

توفيق روزافزون، سعادت پايدار و اخلاص مستمر براي همه دست اندركاران عرصه تعليم و تربيت از درگاه احديت مسئلت مي نمايم.

                                                                                                                  سيد احمد حقاني ثاني

                                                                                                بخشدار و رئيس شوراس آموزش و پرورش منطقه دستگردان

  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا