یزدفردا : شرکت گوگل طی سخنان مدیرش مارتین جوزنبولت اعلام کرد که انتشار فیلم توهین آمیز به رسول الله را در یوتیوپ متوقف نمیکند زیرا این را ازادی اندیشه می نامد. به همین دلیل علمای مسلمان استفاده از جستجوگر گوگل و سایت یوتیوپ را در تمامی کشور های مسلمانان را به مدت دو روز برای فهماندن اعتراض مسلمانان و اینکه یک ملیارد و نیم مسلمان نمیتوانند توهین به پیامبر بزرگوارشان را بپذیرند ، منع کردند و روز دوشنبه و سه شنبه ۲۴و ۲۵ سپتامبر روز عدم استفاده از دو سایت یاد شده است و انتظار میرود سهم شرکت گوگل افت کرده و خساراتش به ۲۱۰ میلیون دلار برسد .

یزدفردا :به دنبال اعلام مدیر گوگل مبنی بر عدم توقف پخش فیلم توهین آمیز به پیامبر(ص) علمای مسلمان برای نشان دادن اعتراض استفاده از جستجوگر گوگل و سایت یوتیوپ را در تمامی کشورهای مسلمان به مدت دو روز (3 و 4 مهر) منع و تحریم کردند طبق پیش بینی انتظار می رود سهام شرکت گوگل افت کرده و خساراتش به دهها میلیون دلار برسد لطفاً پخش کنید تا بزرگترین حرکت در دفاع از رسول الله را انجام پذیرد.

مدیرشرکت گوگل “مارتین جوزنبولت” طی سخنانی اعلام کرد که انتشار فیلم توهین امیز به رسول الله را در یوتیوپ متوقف نمیکند زیرا این را ازادی اندیشه میداند.
به همین دلیل مسلمانان کشورهای مختلف، استفاده از جستجوگر گوگل و سایت یوتیوپ را در تمامی کشور های مسلمانان را به مدت دو روز، برای فهماندن اعتراض مسلمانان و اینکه یک میلیارد و نیم مسلمان نمیتوانند توهین به پیامبر بزرگوارشان را بپذیرند، منع کرده اند.
توجه بفرمایید که روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۴و ۲۵ سپتامبر(سوم و چهارم مهر)، روزعدم استفاده از دو سایت یاد شده اعلام شده است .با این کار کوچک از طرف ما انتظار میرود سهم شرکت گوگل به شدت افت کرده و خساراتش به ۲۱۰ میلیون دلار برسد . لطفا این ایمیل را منتشر کنید تا بزرگترین حرکت در دفاع از رسول الله(ص) را انجام دهیم

 

بسم الله

  شرکت گوگل طی سخنان مدیرش مارتین جوزنبولت اعلام کرد که انتشار فیلم توهین امیزبه رسول الله را در یوتیوپ متوقف نمیکند زیرا این را ازادی اندیشه مینامد .

     به همین دلیل علمای مسلمان استفاده از جستجوگر گوگل و سایت یوتیوپ را در تمامی کشور های مسلمانان را به مدت دو روز برای فهماندن اعتراض مسلمانان و اینکه

یک ملیارد و نیم مسلمان نمیتوانند توهین به پیامبر بزرگوارشان را بپذیرند ، منع کردند .

 

    و روز دوشنبه و سه شنبه ۲۴و ۲۵سپتامبر روز عدم استفاده از دو سایت یاد شده است و انتظار میرود سهم شرکت گوگل افت کرده و خساراتش به ۲۱۰میلیون دلار برسد .

 

    لطفا اطلاع رسانی نمایید کنید تا بزرگترین حرکت در دفاع از رسول الله را انجام دهیم



 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا