آهن آلات طبقه اول يك باب ساختمان كه در عصر پنجشنبه مورخ 30 /6 /91 توسط مالك ملك نصب شده بود با دستور دادستان عمومي و انقلاب طبس و با همكاري نيروهاي انتظامي توسط شهرداري طبس برش و جمع آوري گرديد.

طبس- سرپرستی یزدفردا: آهن آلات طبقه اول يك باب ساختمان كه در عصر پنجشنبه مورخ  30/ 6/ 91 توسط مالك ملك نصب شده بود با دستور دادستان عمومي و انقلاب طبس و با همكاري نيروهاي انتظامي توسط شهرداري طبس در ظهر روز جمعه 31 /6 /91 برش داده شد و جمع آوري گرديد .

یک مقام اگاه در شهرداری طبس با اعلام این خبر گفت: جوشكاري آهن آلات مزبور توسط كارشناس رسمي و عضو نظام مهندسي در رشته راه و ساختمان و نيز مامورين فني شهرداري غيراصولي و غير فني اعلام گرديده بود و در اين راستا با توجه به اينكه آهن ها مشرف بر پياده رو و خيابان و ساختمان هاي مجاور بود، احتمال خطر و نيز وقوع جرم داده شد.

وی افزود: در همين راستا، شهرداري طبس با كسب تكليف از مقام قضايي ذيصلاح اقدام به برش و جمع آوري آهن ها نمود .

يكي از موضوعات تاكيدي در دستگاه قضائي پيشگيري از وقوع جرم مي باشد كه دستور دادستان طبس نيز به منظور پيشگيري از وقوع جرم در این خصوص صادر گرديده است.

گفتنی است: آهن هاي مزبور به موجب راي كميسيون ماده صد توسط شهرداري طبس در صبح پنجشنبه 30 /6 /91 قلع و قمع گرديده بود و ليكن مالك، بعد از اجراي راي و در بعدازظهر همان روز بدون توجه به قانون نسبت به نصب آن اقدام كرده بود. 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا