هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید (امام خمینی ره) پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سال 1357، استکبار جهانی دچار چالش گردید و از آن موقع تاکنون ترفندهای مختلفی را برای براندازی، استحاله ، انحراف و تضعیف جمهوری اسلامی ایران بکاربسته اند....

بیانیه محکومیت ساخت فیلم موهن درمورد نبی اکرم(ره)

ازسوی هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامي پرديس علوم و تحقيقات يزد

 

بسمه تعالی

هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید (امام خمینی ره)

پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سال 1357، استکبار جهانی دچار چالش گردید و از آن موقع تاکنون ترفندهای مختلفی را برای براندازی، استحاله ، انحراف و تضعیف جمهوری اسلامی ایران بکاربسته اند.

سست کردن پایه های فکری این نظام با حرکت سلمان رشدی مرتد آغاز گردید که با حکم قاطع رهبر فقید انقلاب اسلامی (حضرت امام خمینی ره) مبنی بر اعدام وی مواجه گردید و سپس با اهانت به مقدسات مسیحیان و نیز پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) در قالب کاریکاتورهای موهن ادامه یافت و در سالهای اخیر با اهانت به قرآن کریم و با جریان آتش سوزی قرآن توسط آن کشیش نادان استمرار پیدا کرد و در جدیدترین حرکت به وسیله ساخت آن فیلم موهن چهره خود را نشان داد.

هیأت رئیسه پردیس علوم و تحقیقات یزد ضمن محکوم کردن این حرکتها و پشتیبانی ازحرکت های اعتراض آمیز نسبت به این اقدام ننگین که در سراسر دنیا از سوی مسلمانان در حال جریان است ، رجاء واثق دارد که این اقدامات دشمن جز به منزوی شدن آنها و سرافرازی بیشتر اسلام در دنیا نتیجه ای دیگر نخواهد داشت.


هیات رئیسه پردیس علوم تحقیقات یزد


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا