حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد كاظم مدرسي امام جمعه بخش مركزي يزد در بازديد از نمايشگاه هفته دفاع مقدس پشتيباني مردم از جبهه ها را ركن مهم پيروزي در جنگ تحميلي دانست.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد حجت الاسلام سيد محمد كاظم مدرسي با بيان اينكه در جنگ تحميلي دلايلي بسياري زمينه ساز پيروزي رزمندگان اسلام در مقابل دشمنان بوده گفت: يكي از اين دلايل حضورمردم هميشه در صحنه ايران اسلامي در پشت جبهه بود كه با بسيج همه امكانات پشتيبان رزمندگان در جبهه بودند.

امام جمعه بخش مركزي افزود: بيان خاطرات و دلاوريهاي رزمندگان در جبهه ها براي نسل سوم انقلاب مي تواند بسياري از مسائل و مشكلات آنان رامرتفع سازد.

وي با اشاره به موج بيداري اسلامي اتفاق افتاده در كشورهاي اسلامي تصريح نمود: امروز بسياري ازملتهاي اسلامي بر عليه ظلم و استكبار برخاسته كه اميدواريم با وحدت ، همدلي و بصيرت همانند مردم ايران اسلامي بر مشكلات فائق آمده و به پيروزي نهايي برسند.

 حجت الاسلام مدرسي اظهار داشت:در شرايط كنوني استكبار جهاني قصد دارد با تهديدها و تحريم ها عليه انقلاب و نظام جمهوري اسلامي مردم را از انقلاب و مسئولين جدا كرده تا از اين طريق بتواند قدرت از بين رفته خود را باز يابد كه بحمدا... مردم با بصيرت ايران اسلامي را ناكام گذاشته اند.

 امام جمعه بخش مركزي در پايان از زحمات كليه كساني كه در امر برپايي اين نمايشگاه همكاري داشته اند تقدير و تشكر كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا