همچون دو سال گذشته امسال هم در مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره تئاتر استان یزد از رسانه های برتری که بیشترین پوشش اخبار نمایشی را داشته اند تقدیر خواهد شد.

عباس ملازینلی مشاور هنرهای نمایشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ضمن اعلام این خبر گفت: این ارزیابی در سه گروه رسانه های مجازی، رسانه های مکتوب محلی و رسانه های مکتوب کثیرالانتشار توسط ستاد جشنواره تئاتر انجام خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه و همیشگی که مجموعه همکاران رسانه ای و مطبوعاتی استان با هنرمندان و به ویژه هنرمندان نمایش استان داشته اند اضافه کرد: قطعا حضور سریع و صریح رسانه هایی امین و صد البته مستقل و شجاع در هر جامعه ای، موجب رشد صحیح ارکان مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و هنری جامعه و موجب عدم رشد فساد و تزویر اجتماعی خواهد بود.

ملازینلی گفت: جشنواره تئاتر از چندی پیش  آغاز شده و با شور و شوق همیشگی خودش مرحله بازبینی نمایش های متقاضی شرکت در جشنواره را پشت سر می گذارد.

یادآور می شود آیین اختتامیه بیست و دومین جشنواره تئاتر استان یزد عصر روز جمعه 14 مهرماه با حضور هنرمندان و جمعی از مدیران و مقامات کشوری و استانی در تالار فرهنگ اداره کل ارشاد برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا