مادر شهید احمدی روشن : شجاعت از بارزترین خصوصیات مصطفی بود

 در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس خانم سالاریان مادر شهید مصطفی احمدی روشن میهمان ویژه دبیرستان دخترانه شاهد ناحیه 2 بود.

در مراسمی که بمناسب هفته دفاع مقدس و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در دبیرستان دخترانه شاهد ناحیه 2برگزار شد  از مقام شامخ دانشمند شهید احمدی روشن تجلیل شد.

در این مراسم مادر شهید احمدی روشن ضمن اشاره به فعالیتهای کاری شهید احمدی روشن گفت شهید نه تنها معاونت بازرگانی نطنز را بر عهده داشته بلکه یکی از کلیدی ترین افراد  در نطنز بود و بازسازی فوردو و ایمن سازی سانتری فیوژها حاصل زحمات او و تیم همراه ایشان بود و به همین دلیل هم 4 تیم ویژه سازماندهی ترور ایشان را بر عهده داشتند .  صدیقه سالاریان در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگیهای فردی شهید احمدی روشن اشاره کرد و افزود چیزی که به او کمک کرد تا مصطفی ، مصطفی شود مبارزه خودش با نفسش بود.

مادر احمدی روشن با اشاره به اینکه شهید مصطفی خصوصیاتی همچون توسل به ائمه و اعتقاد به ولایت سر لوحه کارش بود گفت : از بارزترین خصوصیات ایشان شجاعت بود.

خانم سالاریان در پایان از دانش آموزان خواست تا با درست درس خواندن هم به شکل تئوری و هم عملی که یکی از خصوصیات شهید احمدی روشن بوده است ادامه دهنده راه شهیدان بوده و در جهت اقتدار و افتخار ایران کوشا باشند.

گفتنی است در این مراسم گروه موزیک سپاه پاسداران به اجرای مراسم پرداخت و یکی از دانش آموزان نیز مقاله ای در وصف شهید احمدی روشن قرائت نمود ودر پایان دانش آموزان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ترور دانشمندان هسته ای را محکوم کردند.


 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا