"مدیر کمیته امداد امام خمینی طبس" گفت: جشن عاطفه‌های امسال با شعار پرمحتوا و با مفهوم «دانش‌آموز باوری، دانش‌آموز یاوری در فرهنگ رضوی» برگزار می شود تا به این طریق و با حضور پررنگ دانش‌آموزان در برنامه‌های این دهه، فرهنگ انفاق گسترش پیدا کرده و باتوجه به واقع شدن در دهه کرامت سیره رضوی نیز اشاعه یابد.

طیس- سرپرستی یزدفردا: جشن عاطفه‌ها به منظور کمک به دانش‌آموزان محروم و نیازمند، همزمان با سراسر کشور در شهرستان طبس بطور نمادین از دبستان برکت آغاز شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی طبس در این مراسم ضمن قرائت پیام مدیرکل امداد استان یزد، گفت: جشن عاطفه‌های امسال با شعار پرمحتوا و با مفهوم «دانش‌آموز باوری، دانش‌آموز یاوری در فرهنگ رضوی» برگزار می شود تا به این طریق و با حضور پررنگ دانش‌آموزان در برنامه‌های این دهه، فرهنگ انفاق گسترش پیدا کرده و باتوجه به واقع شدن در دهه کرامت سیره رضوی نیز اشاعه یابد.

این مراسم با حضور "حجت الاسلام محمدیان" رئیس دفتر امام جمعه، "خلیل نوروزی" نماینده فرمانداری، "محمدحسین معصومی" نائب رئیس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان طبس با حضور در دبستان پسرانه برکت امیرالمؤمنین(ع) این شهر برگزار شد.

سخنرانی "احمد رفیعی" مدیر کمیته امداد امام خمینی و "غلامحسین طاهری" مدیر آموزش و پرورش طبس، اجرای سرود توسط دانش آموزان دبستان برکت و نیز اجرای "گوهری" از مجریان توانمند شهرستان از برنامه های این مراسم بود.

عکس: محمد اشرفیان










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا