در ششمین روز از هفته دفاع مقدس مراسمی صبح روز چهارشنبه 5 مهر ماه 91 مصادف با شکست حصر آبادان در عملیات غرور آفرین ثامن الائمه (ع) از درب ورودی دانشگاه با حضور دانشگاهیان تا معراج شهدای گمنام همراه با سردادن شعارهای انقلابی برگزار شد.

ر این مراسم که با همت پایگاه شهدای گمنام ، بسیج اساتید و دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه برگزار شد ، اساتید ، کارکنان و تعدادی از دانشجویان با حضور چشمگیر خود بار دیگر با آرمانهای امام راحل و شهیدان 8 سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

در ادامه حجه الاسلام والمسلمین میر حسینی استاد حوزه و دانشگاه با درود به روح امام خمینی (ره) و شهیدان از صدر اسلام تا به امروز و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی که با جانفشانی خود امنیت و آرامش را برای کشور آوردند 5 مهر ماه مصادف با سالروز شکست حصر آبادان را گرامی داشت.

وی طی سخنرانی خود گفت: خدای تبارک و تعالی مواضع اسلام را در مقابل کفر بطور خاصی در وحی منزل تعیین کرده است و جامعه اسلامی نباید از وحی الهی و قرآن الهی دور بماند که دوری از آن موجب خسارت است و باید کلام وحی را در متن زندگی بیاوریم تا مشکلات حل شود.

وی در ادامه در رابطه با توطئه و تفرقه افکنی دشمن سخن گفت و ادامه داد: دشمن از تمام امکانات و ابزار استفاده می کند تا مانع پیشرفت علمی ، دینی ، اعتقادی و مهدمیت ما شوند باید در مقابل دشمنان اسلام محکم بایستیم .

وی در ادامه حرکت زشت و ناهنجار و اقدام ضد اسلامی و توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) که از کفر نشات گرفته را محکوم و آنرا کاری شرم آور در جهت ایجاد اختلاف در بین ملل جهان دانست. همچنین در ادامه این مراسم حجه الاسلام والمسلمین رایگان معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان8 سال دفاع مقدس گفت: شعار رزمندگان اسلام در شب عملیات جبهه نوای یا حسین بود و به همین خاطر ماندگار و جاوداون شدند. وی ادامه داد:انسان با توسل به اهل بیت (ع) در تمام اعصار پیروز خواهد شد و دوری از آن جز شکست و گمراهی نیست و باید با نزدیک شدن به اهل بیت (ع) و حرکت در مسیر آنها پرچم اسلام را در بلندترین قله به اهتزاز درآوریم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا