ثبت نام دوره بدون کنکور کاردانی پیوسته و ناپیوسته 91 دانشگاه آزاد اسلامی از 4 مهر ماه آغاز شد.

دکتر محمد میرجلیلی معاون آموزش واحد یزد با اعلام این خبر گفت : داوطلبان و علاقه مندان از روز سه شنبه 4 مهر ماه 91 می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org  نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی افزود : بر اساس اعلام مرکز آموزش دانشگاه آزاد اسلامی مبلغ خرید کارت اعتباری برای ثبت نام نه هزار و صد تومان اعلام شده است که ثبت نام به صورت اینترنتی انجام میشود و پرداخت مبلغ ثبت نام از طریق کارتهای اعتباری عضو شتاب صورت می گیرد.

دکتر میرجلیلی ادامه داد : واحد یزد در 4 رشته کاردانی پیوسته الکترونیک ، صنایع نساجی ، متالورژی و معدن و 12 رشته کاردانی ناپیوسته از جمله آموزش و پرورش ابتدایی ، ادبیات فارسی ، برق قدرت ، حسابداری ، دینی و عربی ، علمی و کاربردی نرم افزار کامپیوتر ، علوم تجربی ، کاردان فنی عمران آب و فاضلاب ، کاردان فنی نساجی ، کاردان فنی عمران کارهای عمومی ساختمان و الکترونیک دانشجو می پذیرد.

معاون آموزش واحد یزد با بیان ویژگی ها و توانمندیهای این دانشگاه و همچنین با در اختیار داشتن محیط آموزش مناسب و همه امکانات لازم برای علم آموزی و تربیت نیروهای کارآمد و متعهد   فراهم       می باشد.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا