یزدفردا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با تقدیر از رشد کمی و کیفی کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان یزد افزود: مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها موظفند از صفر تا صد کانون های فرهنگی هنری مساجد را اجرا کنند.
بهرام عبدالحسینی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد  در نشست هم اندیشی مدیران و کارشناسان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی با دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد گفت: باید تلاش کنیم که جوانان و نوجوانان در شرایط کنونی حذب مساجد شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به ظرفیت عظیم کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: باید جوانان و نوجوانان را با بهره گیری از پتانسیل کانون های فرهنگی هنری و مساجد در برابر هجمه های دشمنان حفظ کرد.
وی با اشاره به حجم گسترده تبلیغات دشمن افزود: امروز به واسطه مشکلات فرهنگی که در کشور وجود دارد باید تلاش داشته باشیم تا اقشار مختلف مردم به وِیژه جوانان و نوجوانان جذب مسجد شوند.
عبدالحسینی افزود: به ما انتقاد وارد می شود که دافعه بیشتری نسبت به جاذبه داریم بنابراین باید جوانان و نوجوانان را با بهره گیری از ظرفیت عظیم کانون های فرهنگی هنری مساجد در برابر هجمه های بسیار زیاد دشمن حفظ کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با تقدیر از رشد کمی و کیفی کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان یزد افزود: مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها موظفند از صفر تا صد کانون های فرهنگی هنری مساجد را اجرا کنند، از کانون های فرهنگی هنری بازدید و طرح های خلاقانه ای برای بهره گیری از ظرفیت عظیم کانون های فرهنگی هنری مساجد داشته باشند.
وی بیان کرد: باید از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد به نحو احسن استفاده شود، برای بهره گیری مناسب از این ظرفیت و ایجاد جریان سازی در سطح جامعه باید فکر واندیشه داشته، باید فکر کنیم و در این زمینه خلاقیت داشته باشیم.
عبدالحسینی با اشاره به 461 کانون فرهنگی هنری مساجد تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید سردمدار جریان سازی در سطح جامعه باشند و فعالیت های کیفی در سطح کانون های فرهنگی هنری و مساجد افزایش یابد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: گرامی داشت یاد وخاطره دوران 8 ساله جنگ تحمیل نباید تنها به این هفته خلاصه شود.
وی ادامه داد: شهدا ورزمندگان در دوران دفاع مقدس مردانه ایستادند و امنیت و آسایش امروز مرهون فداکاری و جانفشانی های آن هاست.
وی با اشاره به اینکه یاد و خاطره شهدا ورزمندگان باید همیشه در ذهن و یاد ما باشد بیان کرد: اگر امروز ایران اسلامی امن ترین کشور منطقه است و با قدرت و اقتدار اهداف خود را به پیش می برد همه مرهون دلاور مردی ها و جانفشانی های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.
عبدالحسینی بیان کرد: در هر مکان و هر پست و منصبی که هستیم باید یاد وخاطره شهدا را گرامی بداریم و گرامیداشت یاد وخاطره آنان مختص همین هفته نباشد.
در پایان این نشست نیز از مدیران و کارشناسان برتر ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان های استان یزد که بیشترین فعالیت را در کانون های مساجد داشته اند با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا